Eiwit shake whey proteine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

snap het schema niet, weet mijn vetpercentage niet achja komt wel goed
    gezond eten en 3 x sporten plus shakes moet goedkomen

Comment

Originally posted by stanwassenberg View Post
      snap het schema niet, weet mijn vetpercentage niet achja komt wel goed
      gezond eten en 3 x sporten plus shakes moet goedkomen
      Als jij dat denkt en geen zin hebt om er moeite voor te doen,komt het inderdaad wel goed.

Zelfs op een slecht trainingsschema en meer eten dan normaal,zal je resultaten boeken.
      Maar of het ideaal is,is wat anders.

Desalnietemin,Succes!
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Als je honger hebt, eet je juist te weinig Maar goed... Als jij het niet de moeite waard vindt, moet je het niet doen. Maar het is een feit dat je zonder voedingsschema minder resultaat boekt en dat je uiteindelijk niet meer zult groeien.
        Ik doe een gok

Comment

Wanneer ze net trainen willen ze zo veel mogelijk shakes, hoe langer ze trainen hoe minder. Shakes ze willen.... Althans, het slaat mij altijd lekker tegen op een gegeven moment.
          Hard work, beats talent.

Comment

Tsjaaaa..... Je zal der ook eens wat moeite in moeten steken hè.....

Leuk altijd dat januarivolk, idd amazing dat het bijna een week duurde voordat er een shake-topic werd geopend. En dat het weer zonder verrassingen tot een einde kwam ook trouwens....

Comment

Haha , dit soort topics moeten we aan wennen. Toen ik net begonnen was dacht ik ook meteen een shakes. Dat is nou eenmaal de gedachtengang van een beginner. Ik kan het ze persoonlijk niet kwalijk nemen.
              Originally posted by emilio75 View Post
              Tsjaaaa..... Je zal der ook eens wat moeite in moeten steken hè.....

Leuk altijd dat januarivolk, idd amazing dat het bijna een week duurde voordat er een shake-topic werd geopend. En dat het weer zonder verrassingen tot een einde kwam ook trouwens....

Comment

Vriend ik neem 3 shakes per dag en soms 4 als ik train maar dat is 1x per week en ik groei als een malle! Ik zie ook gewoon me 6 pack!
                The expert in anything was once a beginner..

Comment

Originally posted by MisterMn View Post
                  Vriend ik neem 3 shakes per dag en soms 4 als ik train maar dat is 1x per week en ik groei als een malle! Ik zie ook gewoon me 6 pack!
                  ik zou er 5 nemen man. Dan groei je nog harder!

Misschien gewoon niet meer eten en shakes drinken? doen de pro's ook
                  Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Originally posted by Eeldesports View Post
                    ik zou er 5 nemen man. Dan groei je nog harder!

Misschien gewoon niet meer eten en shakes drinken? doen de pro's ook
                    Kijk jij snapt het! Eten is voor pussy's!
                    The expert in anything was once a beginner..

Comment

Originally posted by MisterMn View Post
                      Laat dat gegroeide lichaam een zien met n foto, ik wil dat 6 pack wel eens zien bij zoveel eiwit shakes.
                      Nibor deed het namelijk ook zo met shakes, en of die nou zo'n wasbordje had?
                      Hij had wel shake benen, oftewel pudding beentjes.

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
                        Laat dat gegroeide lichaam een zien met n foto, ik wil dat 6 pack wel eens zien bij zoveel eiwit shakes.
                        Nibor deed het namelijk ook zo met shakes, en of die nou zo'n wasbordje had?
                        Hij had wel shake benen, oftewel pudding beentjes.
                        DAT sixpack?? Als grammar nazi kon ik het niet laten..

Nu we dat gehad hebben; Waarom zou je niet droog kunnen blijven als je een paar shakies drinkt?
                        Last edited by generation_iron; 09-01-2014, 16:44.

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                          DAT sixpack?? Als grammar nazi kon ik het niet laten..

Maar even serieus, waarom zou je niet droog kunnen blijven als je een paar shakies drinkt?
                          Kan toch?
                          In het engels is het ook 'that sixpack'.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Arnold maakt ook reclame voor shakes, dus lijkt me logisch dat je door shakes net zo groot als hij wordt! Neem er nu 8 per dag en ben echt een beer

Comment

Originally posted by rainman View Post
                              Kan toch?
                              In het engels is het ook 'that sixpack'.

Haha, dan ben je zeker ook een voorstander van die meisje/ that girl

Comment

Ik niet begrijp jou.

Sjodemieter,waszz met jou???
                                Je weet toch.....dit/dat.....zzzus/zzzzo.....je weet toch.. ik fin lauk.
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X