Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Als je honger hebt, eet je juist te weinig Maar goed... Als jij het niet de moeite waard vindt, moet je het niet doen. Maar het is een feit dat je zonder voedingsschema minder resultaat boekt en dat je uiteindelijk niet meer zult groeien.
Wanneer ze net trainen willen ze zo veel mogelijk shakes, hoe langer ze trainen hoe minder. Shakes ze willen.... Althans, het slaat mij altijd lekker tegen op een gegeven moment.
Tsjaaaa..... Je zal der ook eens wat moeite in moeten steken hè.....
Leuk altijd dat januarivolk, idd amazing dat het bijna een week duurde voordat er een shake-topic werd geopend. En dat het weer zonder verrassingen tot een einde kwam ook trouwens....
Haha , dit soort topics moeten we aan wennen. Toen ik net begonnen was dacht ik ook meteen een shakes. Dat is nou eenmaal de gedachtengang van een beginner. Ik kan het ze persoonlijk niet kwalijk nemen.
Tsjaaaa..... Je zal der ook eens wat moeite in moeten steken hè.....
Leuk altijd dat januarivolk, idd amazing dat het bijna een week duurde voordat er een shake-topic werd geopend. En dat het weer zonder verrassingen tot een einde kwam ook trouwens....
Vriend ik neem 3 shakes per dag en soms 4 als ik train maar dat is 1x per week en ik groei als een malle! Ik zie ook gewoon me 6 pack!
ik zou er 5 nemen man. Dan groei je nog harder!
Misschien gewoon niet meer eten en shakes drinken? doen de pro's ook
Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Vriend ik neem 3 shakes per dag en soms 4 als ik train maar dat is 1x per week en ik groei als een malle! Ik zie ook gewoon me 6 pack!
Laat dat gegroeide lichaam een zien met n foto, ik wil dat 6 pack wel eens zien bij zoveel eiwit shakes.
Nibor deed het namelijk ook zo met shakes, en of die nou zo'n wasbordje had?
Hij had wel shake benen, oftewel pudding beentjes.
Laat dat gegroeide lichaam een zien met n foto, ik wil dat 6 pack wel eens zien bij zoveel eiwit shakes.
Nibor deed het namelijk ook zo met shakes, en of die nou zo'n wasbordje had?
Hij had wel shake benen, oftewel pudding beentjes.
DAT sixpack?? Als grammar nazi kon ik het niet laten..
Nu we dat gehad hebben; Waarom zou je niet droog kunnen blijven als je een paar shakies drinkt?
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment