Los van alles wat al genoemd is; manier van aanspannen speelt ook mee. Bij een hammer curl beweging is de bicep een stuk zachter dan met een gewone bicep curl beweging
zachte spieren
Collapse
X
-
Originally posted by knulletje01 View PostNiets mis mee.
Heb nog 2 vragen voor je:
1) Kun je die spier indeuken als je hem goed aanspant?
2) Heb je in de avond, opgezetten onderbenen? Dat kun je zien aan als je even je duim op je sheenbeen zet en n paar seconden flink drukt en er n deuk achterblijft. Kun je ook herkennen aan een flinke rand boven het boord van je sokken.
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostBenieuwd waarmee je hier naar toe wilt gaan, mik je op vocht?
Spieren zijn ontspannen natuurlijk nooit hard. Maar veel vocht maakt ze ook zwaarder en weker.
Omdat ik gelezen heb dat de spieren hangen, wat bijna niet kan als je 2x per week die spiergroepen aanpakt.
Maar vocht is n raar iets, n beetje vocht in de spier willen we allemaal omdat het het volume aanzienlijk vergroot.
Toch als het extreem word, word de spier in verhouding tot zn kracht te zwaar en gaat het hangen..
Dit heb ik wel vaker gezien. Vandaar dat ik er om vraag.
Verder heb ik het alleen gezien bij kerels die plots moesten stoppen met trainen, hang tieten en biceps die op de onderarm rust, triceps die extreem hangen en papbenen..
Comment
-
Moet wel zeggen dat het persoonlijk is... train me de tering en echt keihard ben ik maar even... zo zie je gasten rond lopen en die zien er altijd hard uit ook als ze net binnen komen... Vind het ook maar iets raars hoorEen dag niet getraind...
Comment
-
Originally posted by frankey View PostMoet wel zeggen dat het persoonlijk is... train me de tering en echt keihard ben ik maar even... zo zie je gasten rond lopen en die zien er altijd hard uit ook als ze net binnen komen... Vind het ook maar iets raars hoor
Comment
-
Originally posted by frankey View PostJa snap ik maar zonder iets he... Sommige zijn altijd knetter hard wel vaker de gasten die moeilijker spiermassa en vet aankomen valt mij opMaar ik sluit het ook niet meteen uit dat ze ook gewoon epic genes kunnen hebben.
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
5 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-