verstuikte enkel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• verstuikte enkel

Afgelopen dinsdag mijn enkel verstuikt/verstapt voor mijn training. Ik ben bezig met smolov en een uur later toch gesquat. Deed niet erg veel pijn toen, later die avond toen ik van de bank afkwam wel veel pijn en het maar ingetaped. Het is niet heel erg geweest dan want anders had ik de training ook wel geskipped.(of ik had niet moeten squatten) Woensdag hele dag rust gehad, gisteren en vandaag ook maar wel gewerkt ( rustig loopwerk)

Weet iemand hoe lang het kan duren? en hoe ik het herstel kan bevorderen? en zou het kwaad kunnen om mijn benen te doorbloeden met leg curls/extensions?
    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

tenzij jij squat op je knieen
    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by wzoet View Post
      Weet iemand hoe lang het kan duren? en hoe ik het herstel kan bevorderen? en zou het kwaad kunnen om mijn benen te doorbloeden met leg curls/extensions?
      Eerlijk gezegd geen idee, maar kan niet zien waarom niet? Gewoon aanvoelen toch. weet je zelf het beste.

Hopelijk herstelt het snel, suc6

Comment

Als ik het zo aanvoel denk ik dat het wel kan maar ik weet niet of het juist het herstel kan bevorderen of kan vertragen.
        sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Jaren geleden kreeg ik een motorongeluk waarbij mijn rechterenkel gebesseerd raakte en mijn linkerdijbeen gefractureerd in de lengte. Toen moest ik op krukken lopen om het gefractureerde been te ontlasten. Maar ja, die enkel kreeg het toch wel wat zwaar. Ik liep zo min mogelijk maar het duurde toch nog een week of 6 voordat de pijn weg was.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

lijkt me onverstandig al het gewicht komt op je voeten
            ik denk dat je verstuikte voet beter een beetje rust kan geven
            Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Omdat je op je werk ook loopt heb je dus geen hele dagen rust ik zou een weekje rust houden, liever het zekere voor het onzekere! Vaak is het dan wel weg. Helemaal als je een verstuikte enkel hebt, dit duurt vaak maar een paar dagen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X