plof kop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• plof kop

Ik sta momenteel redelijk droog en toch heb ik een dikke moonface hoe komt dit?

zie gasten met 30 procent bf die niet eens zo een dikke face als mij hebben, heeft dit te maken met zout of aantal grammen kh dat ik eet?

Wellicht ben je ergens gevoelig/allergisch voor. Zout en kh kan wel wat doen, zit je momenteel aan de aas en zo ja welke?
    'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Originally posted by SpuitJunkie View Post
      Ik sta momenteel redelijk droog en toch heb ik een dikke moonface hoe komt dit?

zie gasten met 30 procent bf die niet eens zo een dikke face als mij hebben, heeft dit te maken met zout of aantal grammen kh dat ik eet?
      Wat noem jij "redelijk droog"? Plaats even een foto indien mogelijk.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Gebruik jij misschien medicatie dat corticosteroïden bevat?
        "Straight outta gym"

Comment

ik sta op rond 10 procent met dikke aders op me armen en abs goed zichtbaar en als ik dan kijk naar een vetpersoon die heeft dan totaal geen dikke kop. Ik gebruikt test alleen op het moment 500 mg

Comment

Goede test he hahaha, minder zout... Geen creatine nemen als je dat doet
            Een dag niet getraind...

Comment

Wat zou creatine te maken hebben met het krijgen van een "plofkop"?

Comment

Vocht vasthouden tijdens kuur
                Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                  Wat zou creatine te maken hebben met het krijgen van een "plofkop"?
                  omdat iedereen dit napraat van mekaar... heb nog nergens een goede uitleg gehoord/gelezen hierover

@TS mss eet je iets waar je licht allergisch voor bent, of medicatie idd.

heb je altijd zo n dikke kop gehad? heb je al zo droog of droger gestaan vroeger & had je toen een even dikke kop als nu?
                  powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment

Ik vind het ook wel interessant eerlijk gezegd.

Creatine aan het einde van een kuur om krachtsverlies te beperken,lijkt mij nogal overdreven.
                    Net alsof creatine dus (een deel van)testosteron zou kunnen vervangen.
                    @Frankey:was je niet tegelijkertijd ook anders(minder zout?)gaan eten?
                    Ik heb er geen verstand van,maar een 'opgeblazen kop'hoor je toch niet echt vaak?
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by frankey View Post
                      Vocht vasthouden tijdens kuur
                      Dat heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met je voeding en niet de creatine.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Tuurlijk ga je zoeken in andere dingen, maar creatine was 80% dat ik overal vocht vast hield en jjj volgens mij heb jij met alles het wiel uitgevonden al he?
                        Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
                          Tuurlijk ga je zoeken in andere dingen, maar creatine was 80% dat ik overal vocht vast hield en jjj volgens mij heb jij met alles het wiel uitgevonden al he?
                          Het is gewoon een kwestie van logica toepassen. Creatine wordt in de spiercellen bewaard, wanneer je de juiste hoeveelheid gebruikt. Die plofkop wordt dus niet veroorzaakt door creatine maar door vocht buiten de spiercellen.
                          - Dave Tate

Comment

Wat is je bloeddruk?
                            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Was niet alleen mijn hoofd overal zat vocht en toen ik stopte met creatine was het zo goed als weg... voeding niet mega veranderd maar goed was geen crea succes verder!
                              Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X