train ik te laag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• train ik te laag?

Ik heb 7 maanden lang getraind en deed toen uiteindelijk oefeningen met ongeveer 20kg per dumbell.
    Ik Ben nu 6 maanden gestopt en Ben weer begonnen Sinds anderhalve week.
    Nu heb ik een dumbell setje met 8kg per dumbell.
    2x 2.5kg
    2x 1.25 kg
    Ik train alle spiergroepen op dit moment met dumbell oefeningen.
    Na het trainen Ben Ik wel echt opgepompt en Zie ik er goed uit, ( ik heb van mezelf al best aanleg volgens mij )
    De Vraag is, kan ik wel gaan trainen met resultaat op dit lage level?
    Ik Ben 16 jaar bijna 17.
    1.63m
    En zoja, hoelang kan ik hiermee trainen voordat ik de gewichten omhooog moet gooien?

Als je meer gewicht met goede uitvoering kan hanteren, is het aan te raden dit ook te gebruiken.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

waarom ga je niet naar de gym?
      met een dumbell setje kom je niet ver, al helemaal niet met zo weinig gewicht.

Comment

Ik ging altijd gym, maar opeens hebben ze een Regel dat je 18 moet zijn voor krachttraining. Dus ik dacht letten ze niet op, toen ging ik bankdrukken en ben ik verwijderd van de sportschool ....
        Zelfde verhaal voor de 3 andere in mijn buurt
        En Het Lijkt me Sterk dat je niet ver komt met dumbells?
        Maar oke

Comment

Aparte sportschool.
          Ga is een goed gesprek aan.
          Als je weet wat je doet en met welke achterliggende gedachte erachter, moet het toch mogelijk zijn ze klem te lulle in de sportschool.

Bij mij sporten ze ook van die leeftijd. En idd soms zie je ze klooien en vraag je jezelf af moet ik elke oefening weer gaan vertellen hoe het 'wel' moet?!..

Maar ze lopen er ook (inclusief dames, respect!) die weten heel goed wat ze aan het doen zijn, waarom ze dit doen en wat ze hiermee willen bereiken.

Comment

Lijkt het jouw sterk dat je met een dumbellsetje van 8 kg niet ver komt??
            Nou....daar kom je inderdaad niet ver mee kan ik je vertellen.
            Je zegt eerst zelf dat je waarschijnlijk weinig resultaat kan verwachten,maar als iemand anders dat bevestigt,zeg je dat je dat sterk lijkt.
            Je trainde eerst met dumbells van 20 kg en nu met 8kg per dumbell en dan verwacht jij resultaat?Succes

En ben je van 4 sportscholen afgetrapt omdat je wilde bankdrukken?
            Apart,waar is dat dan?
            Last edited by rain; 20-01-2014, 20:23.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Natuurlijk kom je ver met n 8kg gewichtje. Ik denk toch wel dat ik m n metertje of 15 weggooi.
              Zal me met 100kg niet zo makkelijk afgaan, zonder boven mn knieen af te breken.
              Dus ja je komt best ver met 8kg.

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
                Natuurlijk kom je ver met n 8kg gewichtje. Ik denk toch wel dat ik m n metertje of 15 weggooi.
                Zal me met 100kg niet zo makkelijk afgaan, zonder boven mn knieen af te breken.
                Dus ja je komt best ver met 8kg.
                Daarom werd hij natuurlijk ook uit zijn gym gekickt. Hij ging met die dumbbels gooien.
                Ik doe een gok

Comment

Originally posted by rainman View Post
                  Lijkt het jouw sterk dat je met een dumbellsetje van 8 kg niet ver komt??
                  Nou....daar kom je inderdaad niet ver mee kan ik je vertellen.
                  Je zegt eerst zelf dat je waarschijnlijk weinig resultaat kan verwachten,maar als iemand anders dat bevestigt,zeg je dat je dat sterk lijkt.
                  Je trainde eerst met dumbells van 20 kg en nu met 8kg per dumbell en dan verwacht jij resultaat?Succes

En ben je van 4 sportscholen afgetrapt omdat je wilde bankdrukken?
                  Apart,waar is dat dan?
                  Née, dat zeg ik niet, leuk altijd hoe iedereen hier off topic gaat als er een Vraag Word gesteld
                  Sportschool warrens heeft mij lidmaatschap ge canceled omdat ik toch krachtraining deed.
                  Ben een gesprek aangegaan met een begeleider maar hij bleef erop terug komen dat ik nog in de groei zit en dus dat niet mag. Maar volgens mij groei ik nauwelijks .
                  Zelfs na ik hem vertelde dat ik 7 maanden getraind had zei hij dat dat tegen de regels is.
                  En bij die andere sportscholen mocht ik geen eens lidmaatschap voor krachttraining, alleen voor cardio.

Comment

Al geprobeerd, lees reactie hierboven
                    Echt frustrerend eigenlijk, alle massa die ik toen opgebouwd had ben ik toen kwijt geraakt omdat ik nergens meer kon trainen

Comment

Maar je snapt zelf de antwoorden toch wel met zo'n vraag?
                      2 lichte dumbells heb je zo goed als niks aan.
                      Warrens uit Hellevoetsluis?
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

In wat voor kut regio woon je dat je niet eens mag trainen. Is een homegym geen optie?
                        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Tja.. hoelang zal het duren voordat die 8 kg echt te licht word?

Comment

Ken je niet iemand die 18 of ouder is en ook wil trainen? Officieel mag iemand onder de 18 alleen met toezicht
                            the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to

Comment

Ja warrens uit hellevoetsluis ja
                              Ben ook sportpoint geweest
                              En slemderyou

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X