Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hey kerel (tje )
als je denkt dat je 16 jaar bent en weet hoe t zit ben je hier aan t verkeerde adres
Als je na je training met 8 Kg dumbells opgepompt bent en er ook nog eens goed uitziet omdat je wss aanleg hebt zoals je zelf zegt kun je dus gerust zo blijven trainen want als je meer dumbells gaat gebruiken word je veel te groot !
BTw dat je denkt dat je veel aanleg hebt snap ik.. je bent 1,63.. zult niet veel wegen gok ik en je hebt je beginnersgains !
Zou gewoon op marktplaats wat materialen opzoeken of dingen zelf maken.
Heb je de ruimte om een ´kleine´ home gym te maken.
Denk dan bijvoorbeeld aan pull up bars - dip steunen - ab roller etc.
Deze dingen zijn de kosten niet (ook nieuw niet).
En dan rustig aan verder kijken op marktplaats als je constant wat geld opzij legt of evt. wat leent van je ouders dan kan je iedergeval thuis trainen.
Eventueel verkoop je je scooter aangezien je er toch niet op mag rijden en je bijna 17 bent en je kan beginnen aan je autorijbewijs.
Vanaf welke leeftijd mag ik zelfstandig fitnessen?
Individueel fitness mag vanaf een leeftijd van 18 jaar. Ons Ouder- & Kind abonnement biedt allerlei mogelijkheden voor kinderen jonger dan 18 jaar, we vertellen je er graag meer over.
Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!
Vanaf welke leeftijd mag ik zelfstandig fitnessen?
Individueel fitness mag vanaf een leeftijd van 18 jaar. Ons Ouder- & Kind abonnement biedt allerlei mogelijkheden voor kinderen jonger dan 18 jaar, we vertellen je er graag meer over.
Ik ken de sportschool.
Zeer professioneel en een hele goede begeleiding maar erg strict.
Beter waarschijnlijk,eigenlijk hoort het zo.
Waarschijnlijk dacht hij slim te zijn en een topic aan te maken.. waarop dan mensen zullen reageren dat ie AAS moet gaan gebruiken en daar heeft hij waarschijnlijk een pb van gehad en daarom reageert hij niet meer :P
Heel slim jongen.. alleen jammer dat je nu de troep van de troep koopt die geen mens wil hebben
Kan het natuurlijk fout hebben maar bij deze topics krijg ik dat idee wel vaker :P
Ik zeg niet dat ik weet hoe alles zit, en nee ik ben niet zo'n mager sixpack ventje die denkt dat die breed is, ik post wel een foto binnenkort.
Je praat tegen mij alsof ik een of andere debiel ben die denkt dat die beetje massa heeft, ik heb in die 7 maanden gewoon goed getraind met professionele begeleiding van ex-bodybuilders en had behoorlijk wat spiermassa.
Nu moet ik dus helemaal van scratch beginnen.
Was een simpele vraag voor de rest nikd
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Comment