Dat Wil Ik wel gaan proberen maar daar heb ik sowieso het budget niet voor
train ik te laag?
Collapse
X
-
Originally posted by Notorious_BIG View PostNée, dat zeg ik niet, leuk altijd hoe iedereen hier off topic gaat als er een Vraag Word gesteld
Sportschool warrens heeft mij lidmaatschap ge canceled omdat ik toch krachtraining deed.
Ben een gesprek aangegaan met een begeleider maar hij bleef erop terug komen dat ik nog in de groei zit en dus dat niet mag. Maar volgens mij groei ik nauwelijks .
Zelfs na ik hem vertelde dat ik 7 maanden getraind had zei hij dat dat tegen de regels is.
En bij die andere sportscholen mocht ik geen eens lidmaatschap voor krachttraining, alleen voor cardio.
Het gesprek wat je hebt gehad, heb je verkeerd gedaan.
Hij blijft er op terug komen dat jij in de groei zit, en jij zegt dan volgens mij groei ik nauwelijks.
Daar zit het fout!
zolang jouw groeischijven niet zijn gesloten ben jij niet uitgegroeid.
Bij 16jaar zijn de groeischijven nog niet gesloten.
De regels van de sportschool zijn de regels, daar kan de begeleider ook niets aan veranderen.
Als daar een minimum leeftijd van 18jaar geld, kan die man niets anders doen dan jou weigeren.
Maar ergens zeg je ook dat je er het geld niet voor hebt.
Over je 8kg gewichtjes:
Eigenlijk heb je er geen fluit aan, als het wel zo was dat je er goed mee toe zou komen hadden de sportscholen er geen van 40+ in huis gehad, daar het toch n aardige hap is in de knip.
Hoe wil jij in hemelsnaam je benen gaan trainen met een totaal van 16kg?
Zelfs voor de armen zal het binnen 3 maanden gedaan zijn met evt groei van de spiermassa.
Zoals Dynobet je al in zijn eerste reply melde, moet je verhogen in gewicht als dat lukt.
Bij telken het zelfde gewicht verplaatsen zal dus de evt spiergroei door gewenning aan het gewicht niet meer lukken.
En dan, je hebt zelf n 7maanden in de gym rondgelopen, je weet dan zelf wat je maar met 2 dumbbeltjes kunt doen.. Je zat volgens jouw zeggen, al aan 20kg na 7 maanden. Tenminste dat is wat je zelf invulde.
Dan weet je dus ook hoelang jij met 8kg toekomt..
Comment
-
Originally posted by knulletje01 View PostHet gesprek wat je hebt gehad, heb je verkeerd gedaan.
Hij blijft er op terug komen dat jij in de groei zit, en jij zegt dan volgens mij groei ik nauwelijks.
Daar zit het fout!
zolang jouw groeischijven niet zijn gesloten ben jij niet uitgegroeid.
Bij 16jaar zijn de groeischijven nog niet gesloten.
De regels van de sportschool zijn de regels, daar kan de begeleider ook niets aan veranderen.
Als daar een minimum leeftijd van 18jaar geld, kan die man niets anders doen dan jou weigeren.
Maar ergens zeg je ook dat je er het geld niet voor hebt.
Over je 8kg gewichtjes:
Eigenlijk heb je er geen fluit aan, als het wel zo was dat je er goed mee toe zou komen hadden de sportscholen er geen van 40+ in huis gehad, daar het toch n aardige hap is in de knip.
Hoe wil jij in hemelsnaam je benen gaan trainen met een totaal van 16kg?
Zelfs voor de armen zal het binnen 3 maanden gedaan zijn met evt groei van de spiermassa.
Zoals Dynobet je al in zijn eerste reply melde, moet je verhogen in gewicht als dat lukt.
Bij telken het zelfde gewicht verplaatsen zal dus de evt spiergroei door gewenning aan het gewicht niet meer lukken.
En dan, je hebt zelf n 7maanden in de gym rondgelopen, je weet dan zelf wat je maar met 2 dumbbeltjes kunt doen.. Je zat volgens jouw zeggen, al aan 20kg na 7 maanden. Tenminste dat is wat je zelf invulde.
Dan weet je dus ook hoelang jij met 8kg toekomt..
En nee het geld voor de sportschool is geen probleem.
Alleen om nou een home gym te gaan maken praten we wel over veel geld en ook omdat ik over 1.3 jaar 18 ben vind ik dat zonde
Comment
-
Originally posted by generation_iron View Postzoveel kost het niet, zorg gewoon voor twee steunpilaren (squatten) halterbankje en een barbell met wat schijven.
voor 300 euro ben je klaar.
of ga nog anderhalf jaar met dumbells van 8 kg kloten. jouw keus, succes!Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!
Comment
-
Originally posted by Notorious_BIG View PostIk train alle spiergroepen op dit moment met dumbell oefeningen.
Na het trainen Ben Ik wel echt opgepompt en Zie ik er goed uit, ( ik heb van mezelf al best aanleg volgens mij )
De Vraag is, kan ik wel gaan trainen met resultaat op dit lage level?
Ik Ben 16 jaar bijna 17.
1.63m
En zoja, hoelang kan ik hiermee trainen voordat ik de gewichten omhooog moet gooien?
als je denkt dat je 16 jaar bent en weet hoe t zit ben je hier aan t verkeerde adres
Als je na je training met 8 Kg dumbells opgepompt bent en er ook nog eens goed uitziet omdat je wss aanleg hebt zoals je zelf zegt kun je dus gerust zo blijven trainen want als je meer dumbells gaat gebruiken word je veel te groot !
BTw dat je denkt dat je veel aanleg hebt snap ik.. je bent 1,63.. zult niet veel wegen gok ik en je hebt je beginnersgains !
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
18 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment