Water drinken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Patriciaaa View Post
    Niet iedereen is achterlijk hoor... Zou wel heel stom zijn om zulke rekenfoutjes te maken.
    Nou ... wat dacht je van al die figuren die denken dat zij zo ontzettend veel eten maar toch klagen dat zij zo mager blijven? Wanneer die posten wat zij eten blijkt dat zij toch nog veel te weinig kcal naar binnen krijgen.

En als je een shake voor en na de training meetelt, is 2L niet zo overdreven veel meer.
    Dat zijn flinke shakes.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
      Nou ... wat dacht je van al die figuren die denken dat zij zo ontzettend veel eten maar toch klagen dat zij zo mager blijven? Wanneer die posten wat zij eten blijkt dat zij toch nog veel te weinig kcal naar binnen krijgen.

Dat zijn flinke shakes.
      Die figuren hebben het meestal nog nooit uitgerekend, en zijn gewoon iets anders gewend. Klein verschilletje he

Met 2x een halve liter zit je al op de helft, en dat noem ik geen flinke shake.
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Een liter shake voor een flinke squat of deadlift sessie. Dat word denk ik de vloer boenen, of de muur opnieuw witten.
        Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
          Een liter shake voor een flinke squat of deadlift sessie. Dat word denk ik de vloer boenen, of de muur opnieuw witten.
          Hangt denk ik geheel van het tijdsbestek dat vooraf gaat aan je pre-workout.

Ikzelf probeer toch altijd minimaal 30-45 minuten tussen me pre-workout te houden en me training.
          1-1,5u vind ikzelf idealer, maar toch.

Het vlak voor je training naar binnen gooien en dan gelijk onder die stang kruipen is inderdaad vragen om problemen dan
          "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
            Hangt denk ik geheel van het tijdsbestek dat vooraf gaat aan je pre-workout.

Ikzelf probeer toch altijd minimaal 30-45 minuten tussen me pre-workout te houden en me training.
            1-1,5u vind ikzelf idealer, maar toch.

Het vlak voor je training naar binnen gooien en dan gelijk onder die stang kruipen is inderdaad vragen om problemen dan
            Ok, ik zelf neem dit eigenlijk direct voor de training 250ml. Komt mooi uit aan het eind van de training/erna, dat de amino's en dergelijke rondcirkelen in je lichaam.
            Mind is everything.

Comment

Die figuren hebben het meestal nog nooit uitgerekend, en zijn gewoon iets anders gewend. Klein verschilletje he
              Dat is ook het hele punt, dat gaat met het drinken van water precies hetzelfde. Dat is wat Hooligan bedoelt.

Met 2x een halve liter zit je al op de helft, en dat noem ik geen flinke shake.
              Wat bedoel je precies?
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Originally posted by resike View Post
                En waar staat er dat het een liter voor de training is? Is lezen nu echt zo moeilijk?
                Dat is ook het hele punt, dat gaat met het drinken van water precies hetzelfde. Dat is wat Hooligan bedoelt.

Wat bedoel je precies?
                Sizin için okumak daha mı kolay?
                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Bespeur ik daar wat irritatie? Jij zegt hier letterlijk:

Originally posted by Patriciaaa
                  En als je een shake voor en na de training meetelt, is 2L niet zo overdreven veel meer.
                  Dat kan op allerlei manieren geïnterpreteerd worden, hetgeen hier ook gebeurt is. Dan hoef je toch niet zo onsportief te reageren?
                  - Dave Tate

Comment

Niet iedereen is achterlijk hoor... Zou wel heel stom zijn om zulke rekenfoutjes te maken.

Nee nee.. hou maar lekker vol dan stijfkop !
                    Ik weet zeker dat de meesten die zeggen dat ze 4 liter drinken nog geen 3 drinken

Dat bedoelde ik inderdaad jammer dat het door sommigen niet zo begrepen word :P

En waar staat er dat het een liter voor de training is? Is lezen nu echt zo moeilijk?

Sizin için okumak daha mı kolay?
                    jeeezus jij bent echt nog steeds zo zielig he miss perfect

Comment

Had er dan even per dag achter gezet lees champioen.
                      Mind is everything.

Comment

'K vind 6l zelf ook wel veel maar gaat echt zonder moeite voor te moeten doen.

De telling is wel correct, vul telkens 3 1.5l flessen + shake van 600cl op trainingsdagen / thee op niet-trainingsdagen (debatable of dat meegeteld moet worden) + 2 glazen water bij ontbijt & lunch = 6l
                        Moet er wel bij zeggen, ben wel een zweter bij sporten

Maar veel drinken kan ook een symptoom van (aankomende) suikerziekte zijn. Ik denk dat het wel goed is om daar alert op te zijn
                        Nog nooit gehoord, waarom is dit zo?

Comment

Zelf al wat over opgezocht intussen (=>teveel aan glucose neemt water op uit je spierweefsel waardoor je je gedehydrateerd en dorstig voelt)
                          Denk niet dat ik hiervoor moet opletten, water drinken is eerder gewoonte dan uit dorst.
                          Bedankt voor de opmerking, ik hou het in mijn achterhoofd.

Comment

Omdat je nieren het overschot aan suiker uitspoelen via de urine.
                            Hoge bloedsuiker = onlesbare dorst = jezelf omver pissen.

Comment

overdags ruim 1,5 liter en bij trainen minimaal 3 shakebekers.
                              ‘’ its not about how hard you get hit “
                              Its about how HARD you can get HIT , and keep MOVING FORWARD

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                                Omdat je nieren het overschot aan suiker uitspoelen via de urine.
                                Hoge bloedsuiker = onlesbare dorst = jezelf omver pissen.
                                Ik heb de laatste tijd dehele dag n droge keel (vooral 's ochtends bij het opstaan..). Water drinken lijkt niet te helpen, of moet ik gewoon nog meer water drinken?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X