Ik drink wanneer ik dorst heb. Dat hele gedoe van zoveel liter op een dag moeten drinken is maar een grote hype, leuk voor de verkoop van Spa. Net zoals die hardnekkige mythe dat een mens maar 30 tot 50 gram eiwitten per maaltijd kan verwerken. Tijdens een training in de zomer zuip ik anderhalve bidon leeg en in de winter niet eens een hele.
Water drinken
Collapse
X
-
Originally posted by inferno_0666 View PostIk drink wanneer ik dorst heb. Dat hele gedoe van zoveel liter op een dag moeten drinken is maar een grote hype, leuk voor de verkoop van Spa. Net zoals die hardnekkige mythe dat een mens maar 30 tot 50 gram eiwitten per maaltijd kan verwerken. Tijdens een training in de zomer zuip ik anderhalve bidon leeg en in de winter niet eens een hele.
Behalve als je creatine neemt!DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Mijn manier is om na of tijdens een maaltijd een fles water weg te drinken. Nadat ik een maaltijd weggewerkt hebt krijg ik altijd ontzettende dorst. Dan meteen een flesje water er achter aan. Als je dat bij elke maaltijd doet kom je makkelijk aan 3 liter water per dag. Alleen weet ik niet of iedereen dorstig wordt na het eten van een maaltijd, ik in elk geval wel hehe
Comment
-
Tijdens een gewone werkdag neem ik altijd een 1,5L fles water mee (steekt standaard altijd een krat water in de koffer van mijn auto)
Die gaat er dan ook vlotjes door. Rond 15h is die meestal leeg.
Daarnaast zal er nog gemakkelijk 0.7L tijdens een training weggewerkt worden.
In het weekend moet ik me er echter vaker aan doen herinneren om te drinken. Puur omdat er dan niet continu een fles water in mijn gezichtsveld staat.
Comment
-
Originally posted by Theodore Rex View PostDrink elke dag minstens 6liter, zonder erop te moeten letten iig... Tijdens een training al gauw 2 liter.
Merk dat ik er eraan aangepast ben, heb echt snel dorst als ik niet/minder drink.
Maar veel drinken kan ook een symptoom van (aankomende) suikerziekte zijn. Ik denk dat het wel goed is om daar alert op te zijnPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostOriginally posted by Theodore Rex View PostDrink elke dag minstens 6liter, zonder erop te moeten letten iig... Tijdens een training al gauw 2 liter.
Merk dat ik er eraan aangepast ben, heb echt snel dorst als ik niet/minder drink.
Maar veel drinken kan ook een symptoom van (aankomende) suikerziekte zijn. Ik denk dat het wel goed is om daar alert op te zijn
Het kan natuurlijk ook dat Theodore Rex denkt dat hij 6 liter per dag drinkt terwijl het helemaal niet zo is.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Ik heb nooit veel water gedronken . Tot ik last kreeg van niersteentjes .
je begint met 1 liter die je gewoon moet opdrinken binnen bepaalde tijd. Daarna 1,5 enzo ...
moet bekennen als ik opt werk geen fles naast me heb staan of ik op een andere afdeling ben . Dat ik verggeet te drinkenYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View Post
Het kan natuurlijk ook dat Theodore Rex denkt dat hij 6 liter per dag drinkt terwijl het helemaal niet zo is.
Een 0.75 word al gauw een litertje en als ze 4 x 0.75 op tellen is dat dan al gauw 4 liter en dan rekenen ze nog 1 liter extra voor de "tussendoortjes"
Terwijl ze dan al met al een x max 2,5 liter per dag drinken... is ook meer dan genoeg, zoals jezelf al zegt is water drinken een hype.. je moet niks wat dat betreft en al helemaal tijdens je training is het drinken van 1,5 liter zwaar overrated
Comment
-
Originally posted by Hooligan View PostDat denken is idd vaak het probleem
Een 0.75 word al gauw een litertje en als ze 4 x 0.75 op tellen is dat dan al gauw 4 liter en dan rekenen ze nog 1 liter extra voor de "tussendoortjes"
Terwijl ze dan al met al een x max 2,5 liter per dag drinken... is ook meer dan genoeg, zoals jezelf al zegt is water drinken een hype.. je moet niks wat dat betreft en al helemaal tijdens je training is het drinken van 1,5 liter zwaar overrated
En als je een shake voor en na de training meetelt, is 2L niet zo overdreven veel meer.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
2 weken geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-