halterbank

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• halterbank

Hey all zoals ik in mn introductie al eerder zei: ik wil een jaar serieus thuis gaan trainen met een keer per week twee uur sportschool. Meer gaat niet ivm momentele andere kosten, ik ben 18 jaar oud. Nu wou ik een set dumbells kopen en dacht ook aan een halterbank met een halter. Zou ik hiermee progressie kunnen boeken?
    Hoor graag van jullie!

Ideaal is het niet maar als je motivatie goed blijft kan je hier zeker progressie mee boeken. Je zal afhankelijk van je groei wel snel vastlopen met je db vanwege de gewichten.
    The expert in anything was once a beginner..

Comment

Voor de aanschafkosten van een fatsoenlijke bank met dumbels heb ik al een jaar abonnement sportschool te pakken.
      Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Mocht je interesse hebben. Ik heb nog een tweedehands bank te koop staan van gorillasports. Met bankdruksteunen, leg extension, leg curl en Ab Crunch.
        181 cm 85 kg 14%
        Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

Wat bedoel je met db? Te weinig kg?

Comment

Bank en halter heb je voor 200, sportschool is hier 30 eue voor een keer per week..

Comment

Hmm moet nog even kijken heb je misschien een linkje?

Comment

ah, hier onbeperkt voor 16 euro per maand....en dan heb je nog keuze uit verschillende.
                Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Zo dat is idd niks..

Comment

is dit niet wat of is dit geen kwaliteit?: https://www.vidaxl.nl/stabiele-en-in...FfPItAod7gcAgQ, Op helisports zag ik er een voor 150 euro

Comment

Ik heb wat beters gevonden denk ik, weten jullie of dit van kwaliteit is? Focus Fitness Halterbank - Pro 500 .ik ben niet erg thuis in merken

Comment

Zoiets heb ik ook gehad. Kun je prima mee verder.....alleen
                        Heb nu een powerrack met lat/low pulley en achteraf spijt van dat ik dit niet gelijk heb gehaald. Is toch wel een stuk idealer dan zo'n multi-halterbank vind ik! ( ook een stuk duurder)
                        I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

Oke, Idd ik heb geen zin om meer dan 150/70 euro uit te geven voor een toestel, maar maakt het nog uit van wat voor merk? bv gorilla heeft een soortgelijke bank alleen 20 eu duurder

Comment

Originally posted by gentjuh View Post
                            Oke, Idd ik heb geen zin om meer dan 150/70 euro uit te geven voor een toestel, maar maakt het nog uit van wat voor merk? bv gorilla heeft een soortgelijke bank alleen 20 eu duurder

Kijk even naar de specs en vergelijk die.
                            Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

zal ik doen!, is het mogelijk om hier progressie mee te boeke?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X