kom net kijken op t forum hier en lees een stukje over je schildklier. Niet aanrommelen, uit ervaring weet ik dat dat niet helpt, ik heb geen schildklier. Thyrax werkt bij mij niet altijd goed, ik neem nu T3 er een beetje bij, dit werkt wel, al is t geen wondermiddel. artsen zijn meestal tegen dus zoek een endocrinoloog die samen met jou op zoek gaat naar de goeie waardes, das al lastig genoeg! Succes
Stoppen met thyrax
Collapse
X
-
Ben het wel knulletje eens , beetje vreemde uitspraak "niet aanrommelen".
Wie rommelt er hier wat aan dan ?
Volgens mij heeft iedereen wel goede intenties hier in dit topic.
Ben zelf geen arts , maar weet wel dat die mensen die het wel zijn , vaak zat er wel eens naast zitten.
Over aanrommelen gesproken.
Je zegt , je hebt geen schildklier ?
Comment
-
Nou m'n ths zit op 0,2 en m'n t4 op 10. T4 is dus weer iets gezakt (geen idee waar mn ths hiervoor op stond), maar zou goed genoeg zijn om te blijven stoppen (wat alleen maar mooi is, maar zo geweldig lijken die waarden me niet). Hij deed heel moeilijk om een uitdraai, en moest via de assistent (klinkt aannemelijk vond k). Toen ik er uiteindelijk bij de assistent om vroeg, zei ze dat ze dan weer de dokter moest hebben (die net z'n nieuwe afspraak in was gegaan).
Ik ben nu 3 weken van de medicijnen af, dus ik ga er vanuit dat t nog iets kan stijgen, omdat t lichaam het weer moet oppakken? Of juist t tegenovergestelde omdat de medicijnen nog lang in t lijf zitten?
Voel me nu opzich wel oke, maar is pas sinds de laatste drie dagen.
Was weer een raar gesprek wat denk ik alleen om afwimpelen draaide. Maar misschien denk k dat wel omdat ik in m'n eigen gezeik blijf hangen ofzo.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Je eigen gezondheid gezeik noemen zou ik niet doen.
Huisartsen kunnen heel goed doen alsof ze het zo verschrikkelijk druk hebben.
Maar ze moeten ook tijd maken voor jouw vragen , een uitslag in je handen krijgen van een bloed onderzoek is heel normaal , niks vreemds aan.
Had die ook van te voren kunnen bedenken bij wijze van.
Je kan ten alle tijden inzicht krijgen in je eigen medisch dossier als je dat wil , daar moet je huisarts aan mee werken , het is nog steeds jouw eigendom en niet van de huisarts , hij beheert het alleen maar voor je.
De assistent kan dit ook zo uit printen , zij heeft ook toegang tot je dossier.
Zijn een aantal mensen hier blijkbaar die je ook kunnen adviseren aan de hand van dat bloed onderzoek.
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostNou m'n ths zit op 0,2 en m'n t4 op 10. T4 is dus weer iets gezakt (geen idee waar mn ths hiervoor op stond), maar zou goed genoeg zijn om te blijven stoppen (wat alleen maar mooi is, maar zo geweldig lijken die waarden me niet). Hij deed heel moeilijk om een uitdraai, en moest via de assistent (klinkt aannemelijk vond k). Toen ik er uiteindelijk bij de assistent om vroeg, zei ze dat ze dan weer de dokter moest hebben (die net z'n nieuwe afspraak in was gegaan).
Ik ben nu 3 weken van de medicijnen af, dus ik ga er vanuit dat t nog iets kan stijgen, omdat t lichaam het weer moet oppakken? Of juist t tegenovergestelde omdat de medicijnen nog lang in t lijf zitten?
Voel me nu opzich wel oke, maar is pas sinds de laatste drie dagen.
Was weer een raar gesprek wat denk ik alleen om afwimpelen draaide. Maar misschien denk k dat wel omdat ik in m'n eigen gezeik blijf hangen ofzo.
Copy:
Normaalwaarde TSH: 0,4 - 3,5 mU/l. (Bron: http://de-san.nl/publicaties/memoboek/ Dit is de website van de Samenwerkende Artsenlaboratoria in Nederland.) Sommige laboratoria vinden waarden tot 4 mU/l ook nog 'normaal' en enkelen rekken dit zelfs op tot 5,5 mU/l. Anderen pleiten daarentegen voor maximale waarden van slecht 2,5 mU/l. Kortom: onenigheid onder deskundigen.
De T4:
Normaalwaarden T3: 1 - 3 nmol/ liter/ 0,9 - 2,6 nmol/l (bron: Vismans, alg. ziekteleer) Normaalwaarden vrij T4 (FT4): 13-25 pmol/ liter (bron: bovengenoemde website
Je zit dus te laag.
En nee ik vind niet dat het gezeik is...
Comment
-
Je TSH is nog verlaagd omdat je t4 hebt gesuppleerd wat negatief terugkoppelt op TSH. Dit duurt doorgaans nog geen maand voordat het weer gaat stijgen. Je t4 is aan de lage kant (nipt binnen referentie), en waarschijnlijk zal binnen nu en enkele dagen je TSH dan eindelijk stijgen, en bijgevolg je t4 ook weer. T4 heeft een halfwaardetijd van circa 'n week, dus dat is klaar. Of het allemaal goed gaat is nog niet te zeggen. En idioot dat ze zo moeilijk doen over die bloedwaarden gvd.Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostLeifie, je ths waarde hoort te zitten:
Copy:
Normaalwaarde TSH: 0,4 - 3,5 mU/l. (Bron: http://de-san.nl/publicaties/memoboek/ Dit is de website van de Samenwerkende Artsenlaboratoria in Nederland.) Sommige laboratoria vinden waarden tot 4 mU/l ook nog 'normaal' en enkelen rekken dit zelfs op tot 5,5 mU/l. Anderen pleiten daarentegen voor maximale waarden van slecht 2,5 mU/l. Kortom: onenigheid onder deskundigen.
De T4:
Normaalwaarden T3: 1 - 3 nmol/ liter/ 0,9 - 2,6 nmol/l (bron: Vismans, alg. ziekteleer) Normaalwaarden vrij T4 (FT4): 13-25 pmol/ liter (bron: bovengenoemde website
Je zit dus te laag.
En nee ik vind niet dat het gezeik is...
Originally posted by Spuitelf11 View PostJe TSH is nog verlaagd omdat je t4 hebt gesuppleerd wat negatief terugkoppelt op TSH. Dit duurt doorgaans nog geen maand voordat het weer gaat stijgen. Je t4 is aan de lage kant (nipt binnen referentie), en waarschijnlijk zal binnen nu en enkele dagen je TSH dan eindelijk stijgen, en bijgevolg je t4 ook weer. T4 heeft een halfwaardetijd van circa 'n week, dus dat is klaar. Of het allemaal goed gaat is nog niet te zeggen. En idioot dat ze zo moeilijk doen over die bloedwaarden gvd.
DankjewelPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment