Gezondheid (Log)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezondheid (Log)

Fack it!

Heb me lifestyle van een luie donder omgegooit tot een sportieve vent.
    Toch kon ik het niet laten om de sigaretten voor eens en altijd uit te drukken.
    Mischien dat een log hierover mij verder gaat helpen.

I can do this shit!

Wish me luck!
    Personal Record - FP: 70Kg / DL: 100Kg / MP: 35Kg / SQ: 80Kg < 5Rp
    Titel/Record: Master Bumper 2013...

Succes, ook ik kan niet stoppen met roken.....

Comment

Ik wens je heel veel succes met het stoppen met roken. In ieder geval al heel goed dat je er vanaf wil.

Ik heb zelf ook een aantal jaar gerookt en ben er nu zo'n 8 maanden af. Na vaak te hebben geprobeerd te stoppen lukte het me nooit. Wat mij heel erg veel heeft geholpen (is mss een beetje een "pussy" manier) zijn nicotine pleisters. Heb zo'n 6 a 8 weken pleisters geplakt en daarna nooit meer een sigaret opgestoken.

Wat me ook veel heeft geholpen was een briefje in me portemonnee met daar al de redenen waarom ik wilde stoppen met roken. Als ik het soms moeilijk had pakte ik het papiertje en lukte het me om geen sigaret te pakken.

Comment

Niet denken van "eentje kan wel". Ookal denk je dat het je lukt om het bij die ene te houden je zou de eerste zijn die ik ken. Geen uitzonderingen gewoon in 1 keer stoppen!

https://www.youtube.com/watch?v=6zkF...e_gdata_player
        Kijk die eens 4 Minuten lang waarheid
        the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to

Comment

@tik_tok: Ik ken het man heb ook veel pogingen achter de rug met pleisters kauwgum zuigtabletten... Dit keer ga ik het cold turkey doen ik geloof echt dat dit de enige optie is voor mij. Het zou zonde zijn om keihard te trainen en vervolgens me lichaam van binnen uit te verkloten.

@skillful058: Hahaha Elliot Hulse kijk tijdens mijn nachtdiensten veel naar zijn video's! Gaat vaak ook heel diep in bepaalde materie. Hahaha jah die fout heb ik welleens vaker gemaakt inderdaad, tis echt alles of niets! Tnx kerel!

Comment

Ik heb het ook cold turkey gedaan, niet fijn, totaal niet
            in anderhalfjaar nu geen sigaret aangeraakt.

Ik wens je in ieder geval het beste toe kerel, succes!

Comment

Tnx Flippa mijn record poging is 4 maanden ivm met de zwangerschap van me meid en vervolgens toch weer mezelf laten verleiden... Eigenlijk als ik er zo overna denk is dit gewoon zwaar crimineel gedrag wat vertoond word door de tabaks industrie hahahaha ze brengen de volksgezondheid in gevaar door die troep nog verslavend te maken ook! Maargoed moet goed komen!

Ps: Jou longinhoud zal wel stukke beter aanvoelen nu ofniet?

Comment

Meer longinhoud merk je al na 3 maanden ofzo. Merkte tenminste zelf dat me conditie echt omhoog schoot toen ik gestopt was

Comment

Hahaha klopt ja, wat ik overigens ook had tijdens die 4 maanden dat ik energy teveel had werd opgevement echt hinderlijk.

Comment

Lukt het een beetje met het stoppen met roken?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X