Overtraining only way to grow

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

"I trained to stimulate, not annihilate. Guys get injured now because they’re trying to annihilate their muscles. You can’t force time. You’re not going to get stronger or bigger after one day."
    - Lee Haney, 8x Mr Olympia
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Overtraining only way to grow?

Ik denk dat je een verkeerde term gebruikt, Overtraining heeft juist een tegenwerking op je progressie. Waarschijnlijk word er bedoeld dat je zwaar genoeg moet trainen om je lichaam te laten groeien, dit kan icm progressief laden in volume en in intensiteit worden uitgedrukt. Elke keer tot musclefailure gaan is trouwens ook totaal niet bevordelijk voor je cns.

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
        Tot t uiterste gaan waarvan je kan herstellen, lijkt mij het beste. En daar spelen meerdere factoren met mee, zoals je voeding (in een dieet trek je minder), gebruik, je rust, je aanleg, ect.
        En de definitie van overtraining lijkt mij juist dat je structureel (veel) meer doet dan waar je van kan herstellen

exactly

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
          Overtraining only way to grow?

Ik denk dat je een verkeerde term gebruikt, Overtraining heeft juist een tegenwerking op je progressie. Waarschijnlijk word er bedoeld dat je zwaar genoeg moet trainen om je lichaam te laten groeien, dit kan icm progressief laden in volume en in intensiteit worden uitgedrukt. Elke keer tot musclefailure gaan is trouwens ook totaal niet bevordelijk voor je cns.
          Ik gebruik die titel omdat die vent dat zegt

Comment

Originally posted by RobinVM View Post
            Ik gebruik die titel omdat die vent dat zegt
            copy paste is ook helemaal jouw ding

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X