Vraag betreft cutten!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag betreft cutten!

Hallo beste mensen!

Google me suf maar word er niet wijzer van omdat de 1 dit zegt en de ander dat...
    Momenteel ben ik aan het cutten, maar wat is nou eigenlijk belangerijker...

Om flink omlaag te gaan in fat of carbs?

Welke van de twee zorgt ervoor dat je echt gaat shredden?

Hoop dat jullie mij iets wijzer kunnen maken hierover.

Gegroet!
    Personal Record - FP: 70Kg / DL: 100Kg / MP: 35Kg / SQ: 80Kg < 5Rp
    Titel/Record: Master Bumper 2013...

je moet gewoon 250-500 calorieën onder onderhoud eten. Verder weet ik er niet heel veel van maar er van uit gaande dat je er uit ziet zoals op je profielfoto hoef je nog lang niet aan cutten te denken.

Comment

De basis blijft niet enorm gaan snijden in één van die twee, maar je kcals wat verlagen. Omdat we meestal de vetten al beperkt houden worden die vaak niet verder beperkt en eigenlijk alleen de carbs omlaag geschroefd.

Dan zijn er nog talloze meer ingewikkeldere diëten waar je inderdaad flink gaat snijden in de carbs maar daar ben je nog lang niet aan toe

Om het simpel te houden dus nog steeds gewoon aanhouden:
      Eiwitten ~2,5gr per kg
      Vetten ~1a1,5gr per kg
      Opvullen met carbs.

Door de mindere kcals zul je dan inderdaad toch op minder carbs en evenveel vetten als normaal uitkomen
      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Profiel foto is redelijk outdated ondertussen hahaha k merk dat k redelijk wat vet begin op te slaan (buik, middel/zwembandjes) momenteel dus wil graag ff goed shredden om zo weer een goeie basis te crieeren om vanuit verder te bouwen.

Vanuitgaande van wat je zegt qua mikpunten, daar zit ik inderdaad goed bij in de buurt dus dan word t ff afwachten hoe dit uit gaat pakken!

Bedankt mannen.
        Personal Record - FP: 70Kg / DL: 100Kg / MP: 35Kg / SQ: 80Kg < 5Rp
        Titel/Record: Master Bumper 2013...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X