Trainen en acohol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainen en acohol

Ik wou even weten hoe het zit
    als je na je training of een dag voor je gaat trainen alcohol drinkt Watdan?
    & kan je dan echt op die spieren die je op die dagen traint minder spiergroei zien, terwijl de andere spiergroepen wel groeien?

Hier is volgens mij een sticky over ik weet niet waar meer iig, het ligt er natuurlijk aan hoeveel je drinkt want volgens mij is 1-2 glazen alcohol op een avond zelfs gezond voor je lichaam. Volgens mij gaat het dan wel over bier en rode wijn.

Comment

Als je echt voor de sport gaat kun je beter stoppen met je ieder weekend 2x lam te zuipen.
      Dronk voordat ik begon met sporten ook ieder weekend redelijk veel, nu alleen met carnaval, nieuwjaar etc..

Comment

Zonde om te reageren,beau is een trolletje die helaas in herhaling vervalt.

Slotje?
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Btw wat ik doe 1-2 keer per maand eens een beetje meer drinken meer niet, kan dit veel kwaad ?

Comment

ben je al oud genoeg voor alcohol??
            Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Aan de titel te zien is hij al aan de alcohol.
              17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Idd slotje
                Hard work Pays off!

Comment

Altijd alcohol en voetbal met deze jongen.
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Elk weekend 2 dagen alcohol is niet erg. Ken je ronnie coleman? Hij dronk (en drinkt nog steeds) zich elk weekend helemaal lam en kijk hoe hij er uit ziet.

Comment

Kleine samenvatting

- Je kan beter geen alcohol drinken na je workout, op dezelfde dag. Aangezien je die dag moet gebruiken om te herstellen. Alcohol is gif voor je lichaam en daardoor zal je lichaam alles op stop zetten, om het gif eruit te halen.

- Als je alcohol drinkt, doe dit in combinatie met lage koolhydraat dag.

- Als je hierdoor stopt met alcohol drinken..dan is de kans groot..dat je ook stopt met fitness. Want dan ga je het niet meer leuk vinden om te sporten, omdat je ''alles'' moet opgeven. Dus leer leven met alcohol, als je het nodig hebt om een leuke avond te hebben. Ook als dit 1 a 2 x per week is.

Verder....niet echt interresant voor je om mee bezig te houden.

Comment

jochie is 16 dus alcohol is voor hem not done
                        Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                          - Als je hierdoor stopt met alcohol drinken..dan is de kans groot..dat je ook stopt met fitness. Want dan ga je het niet meer leuk vinden om te sporten, omdat je ''alles'' moet opgeven.
                          Ik denk dat de meningen hierover nogal verdeeld zijn
                          Het is maar net hoe je het bekijkt, maar het stoppen met alcohol drinken kan juist heel bevorderend werken op je fitnessactiviteiten.

Comment

Waarom alcohol icm met low carb dag? (serieuze vraag)

Comment

Originally posted by Jaapje View Post
                              Ik denk dat de meningen hierover nogal verdeeld zijn
                              Het is maar net hoe je het bekijkt, maar het stoppen met alcohol drinken kan juist heel bevorderend werken op je fitnessactiviteiten.

Juist niet stoppen.
                              17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X