Universele halterbank Gorillasports

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Universele halterbank Gorillasports

Hallo,

Hebben mensen hier de universele halterbank van gorillasports thuis, en zo ja wat is je ervaring hiermee?

geen ervaring mee, maar je moet kijken naar de belastbaarheid. hiermee moet je je eigen gewicht ook meetellen.

dus is de belastbaarheid 150kg en je weegt 80kg kan je maar 70kg bpen ermee.

Comment

Ja snap ik, dat zit wel goed de belastbaarheid is 280 kg dus kan ik wel mee vooruit.

Comment

Ja die heb ik thuis en bevalt me goed.
        Bankdrukken was wat lastig aangezien mijn stand van de handen tov de barbell precies op de steunen zat, en bij cgbp zit het ook niet helemaal zoals ik het wel. Ben dan ook niet zo groot en de stand van de armen is dus ook wat afhankelijk van je bouw etcetera.
        Voor de rest, die butterflys ofzo aan de zijkant heb je niks aan want de beweging is totaal niet afgesteld op je lichaam. Preacher curl aan de voorkant gebruik ik ook niet aangezien de steun waar de ez bar daarna op gelegd moet worden is niet in evenwicht dus kan je hem daar niet opleggen.

Cable curl is even wennen, maar is nog wel redelijk goed uit te voeren. Dips kunnen ook gewoon maar met het bankje die daar dan ligt is het ook wat lastig.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X