Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
En daarom is er bodynet en andere dergelijke sites, waar wij onszelf kunnen leren trainen. En mits je hier gebruik van maakt, en ook nog wat verstand kan je volgens mij nog heel redelijk trainen, ook zonder begeleider.
En daarom is er bodynet en andere dergelijke sites, waar wij onszelf kunnen leren trainen. En mits je hier gebruik van maakt, en ook nog wat verstand kan je volgens mij nog heel redelijk trainen, ook zonder begeleider.
Grtz
klopt wel maar een bergeleider is nooit verkeerd ! en je kunt ook meerdere sporten doen dus geinteresseerd zijn voor voebal en fitness natuurlijk want je hebt wel wat voordeel als je fitnesst bij het voebal. professionele voeballers trainen(fitness) dacht ik ook.
klopt wel maar een bergeleider is nooit verkeerd ! en je kunt ook meerdere sporten doen dus geinteresseerd zijn voor voebal en fitness natuurlijk want je hebt wel wat voordeel als je fitnesst bij het voebal. professionele voeballers trainen(fitness) dacht ik ook.
Waarom zit hier voordeel in? Van fitness word je zwaarder wat je snelheid niet ten goede komt.. En voetbal verlengt je spieren terwijl fitness je spieren verkort.
Grtz
Zeker in het begin moet je begeleiding hebben dav1t0
Als je zoiets leest kan je het gewoon niet meer fout doen, maar idd begeleiding is belangrijk, maar ik zelf heb deze niet en moet het dan maar zo oplossen, en volgens mij gaat dat prima.
Het is gewoon jammer dat op de sportscholen te weining begeleiding is , ze laten je vaak maar aan kloten. Ik zie dat vaak bij ons . Maar vaak zijn ze ook eigenwijs Ik zie weleens dat ze het verkeert doen en als ik het zeg dan wordt dat vaak niet in dank afgenomen Dus? ga maar door met een holle rug bankdrukken. ed.
bij mij op de sportschool laat de begeleiding ook wel wat te wensen over.... Vaak worden nieuwe leden niet goed begeleid. Dit is wel jammer....soms geef ik ook wel eens iemand tips. Maar omdat ik nog erg jong ben, kijken ze je raar aan...dus de laatste tijd zeg ik niet zoveel meer.
Goede begeleiding moet er wel zijn. Begeleiders zijn ook erg handig als spotters
bij die sportschool waar ik zit is genoeg begeleiding vind ik en de mense die er zelf traine geve ok altijd aan als je het fout doet en hoe je het kan verbetere dus ik vin die sportschool wel fijn
Grtz
zeker wel, je hebt meer loop vermogen, je hebt meer borstspieren ( handig bij hoge bal aan - name ) en je snelheid gaat er echt niet zo op achteruit ik ben nog steeds ( ja niet opschepperig opvatte ) de snelste van ons team missschienwel de hele club
zeker wel, je hebt meer loop vermogen, je hebt meer borstspieren ( handig bij hoge bal aan - name ) en je snelheid gaat er echt niet zo op achteruit ik ben nog steeds ( ja niet opschepperig opvatte ) de snelste van ons team missschienwel de hele club
door die borstspieren blijft de bal zeker ertussen klemmen ofzo ? whehhe ;> j/k
ik denk zeker dat het niet tengoede komt, je traint nog niet zo lang en waarschijnlijk ook niet zo intensief. Het lijkt me dat jij over een jaar of nog wat een stuk trager bent dan nu als je doorgaat. mijn mening
Ja dit is dus egt zware onzin. Je gaat het de bal niet beter opvangen door grotere borstspieren, hoeveel kilo ben jij al gegaint? over 1 jaartje als je 10 kilo zwaarder bent mag je het nog keertje vertellen, of je dan nog steeds net zo snel bent.
kreeg spontaan de slappe lach toen ik deze post las whehehehe
no offence, maar zoals de rest al zei slaat nergens op
kreeg spontaan de slappe lach toen ik deze post las whehehehe
no offence, maar zoals de rest al zei slaat nergens op
hmm... dan ben ik toch nog ergens goed voor, enneh ik zal wel ff kijken of ik het kan bewijzen dan als jullie het niet geloven. ik ben trouwens dacht ik 2.5 meer als toen ik begon.
Ja dit is dus egt zware onzin. Je gaat het de bal niet beter opvangen door grotere borstspieren, hoeveel kilo ben jij al gegaint? over 1 jaartje als je 10 kilo zwaarder bent mag je het nog keertje vertellen, of je dan nog steeds net zo snel bent.
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment