Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Voor mij word het de 4x waarvan uiteraard 2de x Keulen.
vorig jaar was het een ramp qua logistiek en overal geven ze aan dat ze dit verbeterd hebben dus ik ben benieuwd.
ik "baal" wel dat er een x aantal grote merken niet zijn ,zoals Universal.
Dat krijg je met de Arnold om de hoek en een expo die daar ook steeds groter word,dan worden er keuzes gemaakt.
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Ja ik had precies hetzelfde. Universal miste ik ook al.
Net als BioTech USA. Vorig jaar hadden ze die arm curl contest met de EZ bar (30kg). Zoveel mogelijk curls binnen 1 minuut. Had ik dit jaar ook een keer willen proberen voor de fun.
Het is dit jaar voor het eerst in de voorverkoop al helemaal uitverkocht, op beide dagen zelfs.
Ik vond het weer een leuke Fibo editie. Er waren weer veel BB toppers. Helaas heb ik CT Fletcher niet kunnen spotten bij de Musclepharm booth, of hij stond ergens anders?
En helaas is het glas van mijn galaxy S4 (met alle gemaakte foto's erop) in mijn broekzak helemaal stuk gegaan door mijn fanatieke arm curl contest deelname. Maar ik heb me verder wel vermaakt.
Het was een leuke dag. Alleen heel erg druk, daardoor niet echt fotos kunnen maken. Dikke rijen voor de pro's en stands. Heb ook meer tijd doorgebracht bij de nieuw gewichten en apparaten. Eleiko stand was erg nice!
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment