Hoe foto's uploaden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je komt toch niet weer een paar foto's en videos droppen en dan weer foetsie he?
    Of ben je nu van plan een log te openen ofzo?
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Soort Leroy taferelen. Foto's en video's plaatsen voor de bekendheid en zo snel mogelijk weer weg zijn.

Comment

Originally posted by diasog View Post
        Soort Leroy taferelen. Foto's en video's plaatsen voor de bekendheid en zo snel mogelijk weer weg zijn.
        Wanneer ga jij is werken aan je fysieke gestel i.p.v. commentaar leveren op de buitenwereld. Zo schiet het natuurlijk niet op!

Comment

Nice dat logje ga ik zoieso volgen! Ik zeg DOEN!
          The expert in anything was once a beginner..

Comment

Originally posted by Terminator 3 View Post
            Wanneer ga jij is werken aan je fysieke gestel i.p.v. commentaar leveren op de buitenwereld. Zo schiet het natuurlijk niet op!
            Ben ik elke dag mee bezig. Wanneer ga jij eens werken aan je sociale vaardigheden?

Comment

@TS:

Heb jij de informatie die jij nodig hebt? Lukt het jou nu om foto's te uploaden?
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Oh, en het lukt niet helemaal zo te zien? Mijn sociale vaardigheden zijn uitstekend, mits mensen zoals jij het me erg lastig maken door bijdehand of arrogante opmerkingen te gaan maken en net doen of ze de wijsheid pacht hebben.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                  @TS:

Heb jij de informatie die jij nodig hebt? Lukt het jou nu om foto's te uploaden?
                  Nee nog steeds niet helaas.

Comment

Originally posted by Fitt God View Post
                    TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten > Hier de foto uploaden > IMG-code voor forums & berichtenforums naar je bericht kopieren.
                    volgens mij werd het hier vrij duidelijk uitgelegd?
                    Benchpress: 1x110 Deadlift: 1x215 Squat 1x150

Comment

Originally posted by Terminator 3 View Post
                      Oh, en het lukt niet helemaal zo te zien? Mijn sociale vaardigheden zijn uitstekend, mits mensen zoals jij het me erg lastig maken door bijdehand of arrogante opmerkingen te gaan maken en net doen of ze de wijsheid pacht hebben.
                      Niet iedereen heeft zo'n goede ('genen' waren het toch?) als jij

Comment

Originally posted by diasog View Post
                        Niet iedereen heeft zo'n goede ('genen' waren het toch?) als jij
                        Dat klopt!

Comment

Die bescheidenheid siert je.

Maar lukt het nu of niet?
                          Ik doe een gok

Comment

De informatie staat hier:

Originally posted by Fitt God View Post
                            TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten > Hier de foto uploaden > IMG-code voor forums & berichtenforums naar je bericht kopieren.
                            En anders heb je nog keuze zat:

Postimage.org - free image hosting / image upload

https://imgur.com/

https://imageshack.com/

https://www.flickr.com/

Photo and image hosting, free photo galleries, photo editing

Topic gaat nu dicht want het gaat de verkeerde kant op.

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X