Originally posted by Mariekepiek
View Post
Je zegt zelf al dat dat doel voornamelijk door vetpercentage bepaald wordt. En inderdaad, je kunt niet "sturen" waar je lichaam vet weghaalt. Dat zit versleuteld in je DNA. Om je doel te bereiken zul je dus moeten accepteren dat je lichaam elders ook vet vermindert. Maar dat lijk je niet te willen accepteren. Je lijkt klem te zitten tussen twee doelen: vet verliezen in het ene gebied maar geen vet verliezen in het andere gebied. Je zult moeten bedenken welke van de twee belangrijker is voor je.
En vervolgens ga je meteen verder met een beschrijving van een krachttraining opzet. Dit is niet logisch. Om je doel te bereieken dien je te bedenken welke weg (of wegen) van toepassing is/zijn. In jouw geval is dat niet krachttraining want dat heeft niet als hoofddoel vet verliezen. Je doet er beter aan om op voeding en cardio te focusseren.
Mijn opmerkingen (zowel deze als de vorige) komen misschien lomp en onbehouwen over. Maar ik hoop dat met deze schrijfstijl je het beste begrijpt wat ik bedoel. Als ik omfloerste terminologie gebruik dan klinkt dat aardiger maar snap je misschien niet wat ik bedoel te zeggen.
Comment