Minocycline

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Die bijwerkingen voor het auto rijden zal wel mee vallen. Meestal eerste dage. Wat meer last van om te wennen. Zit nu ook aan een zware antibiotica en nu dag 7 en bijna geen last meer van de bijwerkingen.
    Een dag niet getraind...

Comment

Aah oke thanks.
      Blijf wel wat huiverig aangezien ik wel 3 inzittenden met mij meeneem waar ik verantwoordelijkheid over heb. Maar ik voel zelf aan hoe het gaat natuurlijk .

Comment

Originally posted by NickP View Post
        Aah oke thanks.
        Blijf wel wat huiverig aangezien ik wel 3 inzittenden met mij meeneem waar ik verantwoordelijkheid over heb. Maar ik voel zelf aan hoe het gaat natuurlijk .
        snap dat dat inderdaad een lastige situatie is, ben jij de enige met een rijbewijs? en zoals je al zei als je ook maar iets merkt zou ik lekker de auto aan de kant zetten en geen risico's nemen
        Mangs wa, aait nich

Comment

Rijden met 2 auto's, 6 personen.
          3 hebben een rijbewijs dus kan enigszins gerouleerd worden.

Comment

Iemand die dit voor mij kan vertalen? Spuitelf? Cell?

Bacteriostatisch antibioticum behorend tot de tetracyclinen. Bindt aan het 30S– en 50S–gedeelte van de ribosomen in de bacteriële cel waardoor remming optreedt van de eiwitsynthese.

infecties door voor minocycline gevoelige micro-organismen, zoals luchtweginfecties (incl. KNO-infecties), infecties van huid en weke delen, van het urogenitale stelsel en van het maag-darmkanaal. Trachoom. Bij overgevoeligheid voor bèta-lactam antibiotica tevens: Gonorroe, syfilis, actinomycosis, antrax en listeriosis.

Toediening vlak vóór, tijdens of na een kuur met (orale) retinoïden vermijden in verband met toenemende kans op verhoogde intracraniële druk. Voorzichtig bij de combinatie met potentieel hepatotoxische geneesmiddelen. Niet gelijktijdig gebruiken met middelen die de peristaltiek remmen. Orale magnesium-, bismut-, aluminium-, calcium-, zink– en ijzerbevattende preparaten, geactiveerde kool en ionenwisselaars verminderen de resorptie van minocycline; minocycline ten minste 2 uur vóór deze preparaten innemen. Tetracyclinen antagoneren de werking van bactericide antibiotica; bij levensbedreigende infecties de combinatie vermijden. De werking van orale anticoagulantia kan worden versterkt; de protrombinetijd bij gelijktijdig gebruik controleren. De kans op nefrotoxische reacties neemt toe bij gelijktijdig gebruik van methoxyfluraan-anesthetica. Barbituraten, carbamazepine en fenytoïne kunnen de uitscheiding van minocycline versnellen. Combinatie met methoxyfluraananesthesie kan nierbeschadiging veroorzaken.

Danku

Comment

Misschien nu mensen online met verstand van dit soort begrippen?

Comment

Remming eiwitsybthese is enige wat belangrijk is om te onthouden.

dat is kut.
                Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X