Die bijwerkingen voor het auto rijden zal wel mee vallen. Meestal eerste dage. Wat meer last van om te wennen. Zit nu ook aan een zware antibiotica en nu dag 7 en bijna geen last meer van de bijwerkingen.
Minocycline
Collapse
X
-
Originally posted by NickP View PostAah oke thanks.
Blijf wel wat huiverig aangezien ik wel 3 inzittenden met mij meeneem waar ik verantwoordelijkheid over heb. Maar ik voel zelf aan hoe het gaat natuurlijk .Mangs wa, aait nich
Comment
-
Iemand die dit voor mij kan vertalen? Spuitelf? Cell?
Bacteriostatisch antibioticum behorend tot de tetracyclinen. Bindt aan het 30S– en 50S–gedeelte van de ribosomen in de bacteriële cel waardoor remming optreedt van de eiwitsynthese.
infecties door voor minocycline gevoelige micro-organismen, zoals luchtweginfecties (incl. KNO-infecties), infecties van huid en weke delen, van het urogenitale stelsel en van het maag-darmkanaal. Trachoom. Bij overgevoeligheid voor bèta-lactam antibiotica tevens: Gonorroe, syfilis, actinomycosis, antrax en listeriosis.
Toediening vlak vóór, tijdens of na een kuur met (orale) retinoïden vermijden in verband met toenemende kans op verhoogde intracraniële druk. Voorzichtig bij de combinatie met potentieel hepatotoxische geneesmiddelen. Niet gelijktijdig gebruiken met middelen die de peristaltiek remmen. Orale magnesium-, bismut-, aluminium-, calcium-, zink– en ijzerbevattende preparaten, geactiveerde kool en ionenwisselaars verminderen de resorptie van minocycline; minocycline ten minste 2 uur vóór deze preparaten innemen. Tetracyclinen antagoneren de werking van bactericide antibiotica; bij levensbedreigende infecties de combinatie vermijden. De werking van orale anticoagulantia kan worden versterkt; de protrombinetijd bij gelijktijdig gebruik controleren. De kans op nefrotoxische reacties neemt toe bij gelijktijdig gebruik van methoxyfluraan-anesthetica. Barbituraten, carbamazepine en fenytoïne kunnen de uitscheiding van minocycline versnellen. Combinatie met methoxyfluraananesthesie kan nierbeschadiging veroorzaken.
Danku
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
Kanaal: Algemeen
9 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...1 day ago
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...1 day ago
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment