Originally posted by gaba
View Post
ud2 mass variant, iemand ervaring mee? (dynobet?)
Collapse
X
-
Gekeken over de progressie die ik in een normale bulk over acht weken maakte, behaalde ik met ud2 bulken in dezelfde tijd meer resultaat waar ik resultaat definieer als toename in kracht en spiermassa over deze 8 weken. Vooral de toename in kracht (week 1 vergeleken met week 8) was aanzienlijk groter.
Dat in combinatie met het laag houden van je vet% (of verder verlagen) heeft een groot potentieel. Het programma is zo effectief mogelijk opgezet waardoor een zo groot mogelijk resultaat in een zo kort mogelijke periode behaald kan worden. Als je de tijd en motivatie hebt is het absoluut de moeite waard.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostGekeken over de progressie die ik in een normale bulk over acht weken maakte, behaalde ik met ud2 bulken in dezelfde tijd meer resultaat waar ik resultaat definieer als toename in kracht en spiermassa over deze 8 weken. Vooral de toename in kracht (week 1 vergeleken met week 8) was aanzienlijk groter.
Dat in combinatie met het laag houden van je vet% (of verder verlagen) heeft een groot potentieel. Het programma is zo effectief mogelijk opgezet waardoor een zo groot mogelijk resultaat in een zo kort mogelijke periode behaald kan worden. Als je de tijd en motivatie hebt is het absoluut de moeite waard.
Comment
-
Ikzelf heb het geprobeerd en ik weet mijn resultaten niet echt meer (zegt genoeg waarschijnlijk :P), maar optimaal vond ik het niet. 3x full body training met dat depleten en weer opnieuw laden. Teveel gedoe voor mij om te gainen en mogelijk een overkill. Nu moet ik ook wel zeggen dat mijn behoefte een stuk hoger ligt dan de gemiddelde persoon hier, waardoor optimaliseren lastiger is.
Voor mij is het het in ieder geval niet waard om zo te bulken. Liever x weken bulken dan weer x weken cutten. etc.
Proberen kan nooit kwaad natuurlijk"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by gaba View PostEigenlijk ben ik nog niet helemaal overtuigd.
volgens mij is de groep mensen die de ud2 bulk gedaan hebben erg klein.
Wat voor lichaamstype heb je trouwens gus?
Denk dat dat ook wel wat uitmaakt.
Qua lichaamstype, ik ben 1m75 en heb van nature een breed postuur. Veel moeite om massa aan te zetten heb ik niet, vet verliezen gaat dan weer iets lastigerBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
ik ben trouwens het boek (pdf) aan het lezen en op pagina 63 staat:
"don't forget protein at 1 gram per pound"
per pound wat? totaal lichaamsgewicht? of vvm?
ik heb zo'n 142 gr lean bodymass, dus ik eet maar 142 gr eiwit per dag? is dat niet erg weinig?
(ik krijg nu het idee dat ik tegen mezelf aan het praten ben)
Comment
-
Ik heb in het boek alles aangehouden met lean body mass. Daar wordt telkens over gepraat ook voor de carbs, dus dit zal wel hetzelfde zijn voor eiwit.
Je hebt je hele aantal carbs inderdaad verdelen over de avond na de tension workout en de gehele dag erna.
Je kunt 2 grote shakes nemen met whey na de tension workout en dat aantal carbs en eiwit haal je van je dagtotaal voor de gehele load af. En de rest eet je de volgende dag.
Yes?"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostIk heb in het boek alles aangehouden met lean body mass. Daar wordt telkens over gepraat ook voor de carbs, dus dit zal wel hetzelfde zijn voor eiwit.
Je hebt je hele aantal carbs inderdaad verdelen over de avond na de tension workout en de gehele dag erna.
Je kunt 2 grote shakes nemen met whey na de tension workout en dat aantal carbs en eiwit haal je van je dagtotaal voor de gehele load af. En de rest eet je de volgende dag.
Yes?
zoals ik al zei; ik heb zo'n 142 gr lean bodymass, dus ik eet maar 142 gr eiwit vanaf donderdag avond tot vrijdag avond?
lijkt me erg weinig?
Assuming full glycogen depletion, which you should have achieved if you followed the
recommendations, somewhere between 12 and 16 g/kg of lean body mass is the magic number
here. That works out to approximately 7-8 grams of carbs/lb of lean body mass for the metric
impaired. A lighter lifter with 70kg (154 lbs) of LBM will be eating 1000-1200 grams of
carbohydrates over this 24 hour span from Thursday night to Friday bedtime. Larger lifters
consume more and lighter lifters consume less.
In addition to all of those carbohydrates, don't forget protein at 1 gram per pound and low
to moderate amounts of dietary fat; meaning about 15% of total calories or about 50 grams or so.
Unsaturated fats such as olive oil seem to give a better carb-up but saturated fats let you eat
more garbage (donuts and pizza anyone?).
Comment
-
Dat is inderdaad erg weinig, ikzelf pakte altijd gewoon 200gram eiwit over de gehele load. Als je het boek zou aanhouden dan zou je inderdaad, maar 142g pakken. Ik heb periode gehad dat ik zelfs meer nam om het loaden leuker te maken (300g eiwit). Enkel droge pasta met wat saus is ook suf op een gegeven moment, maar het zal van je onderhoud afhangen of je hiermee af weg komen.
Probeer het gewoon zou ik zeggen en zolang je vet kwijtraakt is het prima.
Ik zou gewoon voor de 200g gram eiwit gaan dan heb je iets meer speling en het zijn meer 200kcal meer dan normaal op een dagtotaal van 5k kcal? Kwestie van uitproberen hoe ver je kan gaan met je load.
Succes."Straight outta gym"
Comment
-
Als je zoveel mogelijk relevantie informatie geeft (stats, etc), wil ik best even met je meerekenen om tot een goede opzet / verdeling te komen. Vanaf morgen ben ik in Amerika voor werk en kan het zijn dat ik niet heel vaak/snel reageer. Stuur me in dat geval even een PM.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 100kg 4x
One legged calf raise:
- BW 26x, 20x
Superset met