Ik zag dit topic van dynobet voorbij komen alleen was hij er al na 3 pagina's gestopt.
nouja gestopt met schrijven, geen idee gestopt met de dieet?
klik ->> http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/42300-ud2-voor-massa.html
ik was benieuwd of er mensen zijn die hier de ud2 mass building variant hebben gedaan?
wat zijn jou ervaringen?
ik ben momenteel de ud2 cut variant bezig en heb nog 2% te gaan (tot 10%)
maar ik zit nog een beetje te prakkiseren of ik daarna gewoon zou clean bulken tot 15% of ud2 mass buidling variant te gaan doen tot 15%
ik zie namelijk van elk 2 voor en nadelen.
ud2: doordat je minder snel vet aanzet kan je langer doorgaan met dit dieet.
Nadeel: spiermassa groeit ook langzaam en je bent dus langer bezig om bijv 1 kg vvm te bouwen.
Ondertussen ben je ook vetter geworden maar niet veel, je cut dus weer tot 10%
Old school bulk: je raakt sneller vetter, maar je groeit ook sneller in spiermassa waardoor je sneller 1 kg vvm bouwt. je cut dan weer tot 10%
bij ud2 duurt het dus langer om vvm te bouwen, maar je cut periode zal dan korter zijn met als uitkomst
1 kg vvm erbij met 10% vet.
bij clean bulk bouw je sneller vvm waardoor de bulk periode korter is dan de ud2.
maar vanwege je meer vet hebt opgebouwd zal je cut periode langer zijn.
dit maakt de totale periode vergeleken met de ud2 even lang.
Ik zit me dus af te vragen welk dieet nou het beste is om zoveel mogelijk vvm te bouwen.
nouja gestopt met schrijven, geen idee gestopt met de dieet?
klik ->> http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/42300-ud2-voor-massa.html
ik was benieuwd of er mensen zijn die hier de ud2 mass building variant hebben gedaan?
wat zijn jou ervaringen?
ik ben momenteel de ud2 cut variant bezig en heb nog 2% te gaan (tot 10%)
maar ik zit nog een beetje te prakkiseren of ik daarna gewoon zou clean bulken tot 15% of ud2 mass buidling variant te gaan doen tot 15%
ik zie namelijk van elk 2 voor en nadelen.
ud2: doordat je minder snel vet aanzet kan je langer doorgaan met dit dieet.
Nadeel: spiermassa groeit ook langzaam en je bent dus langer bezig om bijv 1 kg vvm te bouwen.
Ondertussen ben je ook vetter geworden maar niet veel, je cut dus weer tot 10%
Old school bulk: je raakt sneller vetter, maar je groeit ook sneller in spiermassa waardoor je sneller 1 kg vvm bouwt. je cut dan weer tot 10%
bij ud2 duurt het dus langer om vvm te bouwen, maar je cut periode zal dan korter zijn met als uitkomst
1 kg vvm erbij met 10% vet.
bij clean bulk bouw je sneller vvm waardoor de bulk periode korter is dan de ud2.
maar vanwege je meer vet hebt opgebouwd zal je cut periode langer zijn.
dit maakt de totale periode vergeleken met de ud2 even lang.
Ik zit me dus af te vragen welk dieet nou het beste is om zoveel mogelijk vvm te bouwen.
Comment