als ik het goed heb... beschouwen ze tegenwoordig ook bij de schuldhulpverlening, internet als een eerste levensbehoefte (heb ik van horen zeggen... en ze zeggen natuurlijk veel )
Geen geld om eten te kopen !?
Collapse
X
-
Fallus om advies vragen.
Maare, door schulden geen geld meer voor eten, maar wel voor internet? Zelfs in de schuldsanering kan je altijd gewoon prima eten, het lijkt me stug dat je totaal geen geld meer voor eten hebt. Dat iedere dag biefstuk niet lukt dat snap ik wel, maar das ook niet nodig.
Of zit je in een opvang oid?Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Alle aanbiedingen doornemen van alle supermarkten en die halen. Ga bij de LidL of Aldi winkelen als het kan, scheelt je zo 30-40%. Ga minder 'clean' eten; snoep is relatief gezien erg goedkoop. Koop een zak met 5kg rijst en/of, prima koolhydraten en is vrij goedkoop, net als huismerk-havermout. Als vlees kip eten (€5 euro per kilo kun je ze regelmatig vinden) en eieren bij de lidl zijn 1,19 geloof ik per 10 stuks. Dirk van den Broek is ook vrij goedkoop, dus als je keuze hebt kun je uitzoeken waar je wat het goedkoopst kunt halen.
Comment
-
Whey en kwark zijn per gram eiwit zo'n beetje de goedkoopste bronnen die er zijn, vlees duurder en kip ofzo is absoluut niet noodzakelijk.
Neem het mee als bagage, doe ermee wat je wilt"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Grote emmer pindas kopen (zeker in bulk erg goedkoop)
Pindakaas Aldi (500gr 1,49 en lekkerder dan andere pindakaas)
Kwark
Kip op musclemeat (29,95 voor 5 kg)
Volle/Halfvolle melk
Kilozakken doperwten voor de groentjes
Havermout (oats 1,99/kg nu bij B&F)
Grote zakken zilvervliesrijst
Eieren (ik geloof AH basic een euro per 10 en de makro 3 euro per 30)
Goedkope blikjes tonijn 99cent per blikje
Lijkt me best mogelijk een beetje normaal te kunnen eten met een beperkt budget..'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
26 minutes ago -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
Kanaal: Algemeen
47 minutes ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment