Geen geld om eten te kopen !?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

als ik het goed heb... beschouwen ze tegenwoordig ook bij de schuldhulpverlening, internet als een eerste levensbehoefte (heb ik van horen zeggen... en ze zeggen natuurlijk veel )
    ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Fallus om advies vragen.

Maare, door schulden geen geld meer voor eten, maar wel voor internet? Zelfs in de schuldsanering kan je altijd gewoon prima eten, het lijkt me stug dat je totaal geen geld meer voor eten hebt. Dat iedere dag biefstuk niet lukt dat snap ik wel, maar das ook niet nodig.
      Of zit je in een opvang oid?
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

als je naar de markt gaat kan je voor weinig heel goed eten
        Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Alle aanbiedingen doornemen van alle supermarkten en die halen. Ga bij de LidL of Aldi winkelen als het kan, scheelt je zo 30-40%. Ga minder 'clean' eten; snoep is relatief gezien erg goedkoop. Koop een zak met 5kg rijst en/of, prima koolhydraten en is vrij goedkoop, net als huismerk-havermout. Als vlees kip eten (€5 euro per kilo kun je ze regelmatig vinden) en eieren bij de lidl zijn 1,19 geloof ik per 10 stuks. Dirk van den Broek is ook vrij goedkoop, dus als je keuze hebt kun je uitzoeken waar je wat het goedkoopst kunt halen.

Comment

Whey en kwark zijn per gram eiwit zo'n beetje de goedkoopste bronnen die er zijn, vlees duurder en kip ofzo is absoluut niet noodzakelijk.

Neem het mee als bagage, doe ermee wat je wilt
            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

als je wil kan je best goed en goedkoop eten

Comment

Originally posted by brillant View Post
                als je wil kan je best goed en goedkoop eten
                Iedereen die skir is geweest kent rijst met ei.
                Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Pindakaas ook zeer vaak in de aanbieding.
                  Of pakjes noodles 30-40 cent per pakje.
                  Zoveel mogelijkheden.

Comment

gosah is stil

Comment

havermout brinta melk kost allemaal geen ruk

Comment

Originally posted by brillant View Post
                        als je naar de markt gaat kan je voor weinig heel goed eten
                        Wel als je het bij seizoensproducten houdt ja. Sommige dingen zijn duurder op de markt
                        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Grote emmer pindas kopen (zeker in bulk erg goedkoop)
                          Pindakaas Aldi (500gr 1,49 en lekkerder dan andere pindakaas)
                          Kwark
                          Kip op musclemeat (29,95 voor 5 kg)
                          Volle/Halfvolle melk
                          Kilozakken doperwten voor de groentjes
                          Havermout (oats 1,99/kg nu bij B&F)
                          Grote zakken zilvervliesrijst
                          Eieren (ik geloof AH basic een euro per 10 en de makro 3 euro per 30)
                          Goedkope blikjes tonijn 99cent per blikje

Lijkt me best mogelijk een beetje normaal te kunnen eten met een beperkt budget..
                          'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Groenten kun je heel goedkoop terug vinden in de diepvriesafdeling in de supermarkt.
                            Altijd uitkijken naar zaken die in afslag/korting zijn en daar dan meteen een paar kilo
                            van opkopen en meteen invriezen. Met deze tips zou het al vele eurootjes kunnen schelen.

Comment

Het is mij niet helemaal duidelijk wat nu het echte probleem is.....het niet trainen of het niet goed kunnen eten of helemaal niet eten.
                              En euh inderdaad het is wel erg stil.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X