Kan ik tevreden zijn na 6 maand...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kan ik tevreden zijn na 6 maand...

Hoi,

Vorig jaar was een rampjaar om te trainen voor mij, heb zelfs 6 maand geen ijzer aangeraakt en mijn gewicht was gezakt en vet% gestegen (door het uitgaan/drank,blowen en eten).

Vorig jaar september woog ik 72 kilo met 19%vet.
    Nu goede 7 maand later weeg ik 78 kilo met 16%vet, in die 6 maand 2x licht gekuurd:

éénmaal primo/andriol

éénmaal winny depot

over de pro's ga ik zwijgen is bullshit....volgens mij had ik dit naturel misschien ook wel kunnen verkrijgen alhoewel mijn voeding/training en rust in orde zijn.

Heb in die 6 maand 2 kwetsures gehad (pols/borstbeen)waardoor ik ook niet volluit ben kunen gaan.

Bedoeling is nu om naturel door te trainen tot ?? oktober en dan aan mijn massakuurtje te beginnen zodat ik misschien 8kilo's kan pakken.

Toch vind ik dat ik er veel te veel energie insteek (supplementen voeding niet uitgaan) en er te weinig resultaat met boek...of misschien is het normaal dat ik altijd meer wil,  iemand bekend met dat gevoel van voor wat doe ik het allemaal??
    Maar dan kijk ik eens naar een goede docu. over bodybuilding en kan ik er weer tegenaan.

grtz

Elk pondje komt door het mondje !!!
    Denk je sterk.

Je hebt nu iets meer dan een kilo per maand gepakt, vind ik niet slecht hoor. Om natuurlijke wijze spiermassa te winnen moet je gewoon geduld hebben, je moet er gewoon veel voor geduld voor hebben. Het is ook moeilijk om hier te lezen dat er gasten zijn die in 8 weken 10kilo scoren , dan wil je zelf ook knallen..

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Idd ik snap wat je bedoelt, ik heb het ook al een paar x gehad dat ik denk ###### man hoelang duurt t nog of wat doe ik fout . Je ben techt de enige nie.

Maar krijg de laatste tijd best veel complimentje's en heb gistere een papier gevonde van toen ik begon met trainen waar me cm van me arm en borst\schouder\been enzo opstonde en was echt veel gestegen, was weer helemaal t mannetje okal gaat alles veel te langzaam er zit vooruitgang in. Ik weet zelf ook nie waneer ik er te vrede mee ben, en denk dat t normaal is dat je als bodybuilder zo groot mogelijk wil worde.

Succes bro

Comment

Ja, leuke eraan is dat al mijn t-shirts niet meer passen
        Elk pondje komt door het mondje !!!
        Denk je sterk.

Comment

Dat van de langzame groei is heel herkenbaar. Ik denk ook weleens: ik ben er zo fanatiek mee bezig en toch zijn de resultaten er niet naar. En je ziet andere gasten 2x zo snel gaan terwijl die veel minder fanatiek zijn dan jij bent.

Maar op lange termijn zie je wel degelijk verschil, dit is nu eenmaal een langetermijnsport.

Het is net hoe graag je het wilt. De aanhouder wint.
          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Duurt idd lang maar het is toch leuker als je voor iets lang werkt dat je ermee ken pronken dan dat iedreen opeens gespierd erbij loopt dat zou echt ### zijn.

Comment

Denk ik ook vaak, kijk wat ik er al jaren voor doe en het lijkt wel ofdat ik de laatste tijd niet vooruit kom.
              Vaak denk ik dan: Ik steek er ook gewoon een spuit in, maar kan op de een of andere manier altijd wel weer ergens genoeg motivatie vandaan halen om daar nog ff mee te wachten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X