Bij bb wordt de doping gebruit ruim voor de wedstrijden en niet zoals bij wielrennen of andere sporten tijdens de wedstrijden. Maakt controles nog lastiger.
How Natural Is Natural Bodybuilding?
Collapse
X
-
Originally posted by inferno_0666 View PostDit komt aardig in de buurt. Ik zeg niet dat deze gasten 100% naturel zijn maar dat is wel wat maximaal haalbaar is:
Maximum Muscular Potential of Drug-Free Athletes (Updated Dec 31st) | Intermittent fasting diet for fat loss, muscle gain and health
Als je naar de cijfers kijkt is het wellicht niet indrukwekkend en met een shirt aan zien die gasten er niet uit als bodybuilder. Maar zonder shirt is het een ander verhaal en dat komt voornamelijk door het lage vetpercentage.Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Comment
-
Wielrennen is 1 van de best betaalde sporten, bodybuilding zo ongeveer de slechtste. Naturel BB is helemaal dramatisch. Er worden dan andere bedragen in controle's geïnvesteerd, en de drive om over bepaalde grenzen heen te gaan is anders. Al liggen die grenzen bij BB wel anders dan bij wielrennen.
Maar een controle is toch nooit helemaal uit te sluiten? Bedoel, lichaamseigen hormonen moeten volgens mij op een heel hoog niveau zitten, wil het echt als doping gezien worden?
En hoe zit dat met voorgeschreven medicijnen? Er was toch een tijd dat heel veel renners astma hadden, zodat ze zware medicijnen kregen voorgeschreven die in hun voordeel werkte?
Originally posted by Jeroenie View PostDit zal weleens gebeuren in de top sport.
Maar zijn naturel bodybuilders grootgeld verdieners die ff een antidoping organisatie omkopen, dit lijkt me sterk.
Al zei Rob destijds wel dat er bij de IFBB vrouwen alleen maar vrouwen waren die zich lieten doorneuken door de jury. Als ze dat niet deden dan kregen ze een slechte beoordeling.
Ik heb echt geen flauw idee wat daar van waar is, maar lijkt me niet onmogelijkPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by rainman View PostNet zoals leden (die tegen aas zijn) foto's plaatsen van proffesionele bodybuilders,met als onderschrift'streeffysiek'.
Dat is altijd een beetje dubbel, maar wel fascinerend.
En dan nog, dromen mag toch altijd
Heb jij nooit gehad dat je ergens graag in wÃl geloven, ondanks dat het niet realistisch is? Gewoon om te kijken hoe ver je wel komt?
Enne, je hebt hier ook verdomd snel een naam dat je anti bent. Die heb ik ook, terwijl ik helemaal niet anti ben. Ik vind het alleen wel onbegrijpelijk als mensen heel snel gebruiken. En ik vind het verdomd jammer dat er bij de vrouwen amper vrouwen zitten die niet gebruiken. Bij physiek snap ik dat, maar dat er bij bodyfitness en zelfs bij bikini veel gebruikt wordt, nee, dat kan ik niet begrijpen. Wil ik ook niet begrijpen, want dat demotiveert enorm vind ik.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Streven=trachten te bereiken=je best doen om…
Letterlijk genomen betekent dit dus inderdaad niet dat je het ook zal behalen.
Persoonlijk leg ik de lat altijd op haalbare hoogte, al kan ik me wel voorstellen dat anderen de lat een stuk hoger leggen.
Maar stiekem dromen doe ik ook wel eens ja.
Dat iemand die niet gebruikt niet kan inschatten wat haalbaar is zonder anabolen, klopt niet helemaal natuurlijk.
Jongens van 15 die net beginnen ,ok..maar verder weet iedereen wel dat je zonder aas niet de monsterfysieken kan krijgen die op de podia staan.
ps: waar kan ik me opgeven om jurylid te worden?Last edited by rain; 06-08-2014, 10:28.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Het gebruiken vs. niet gebruiken is inderdaad een reality check voor velen. Zeker voor vrouwen moet dit helemaal een bitch slap in het gezicht zijn, omdat de meeste drugs synthetische broertjes zijn van testosteron.
Is een ding wat je moet accepteren. Zeker in het wedstrijd circuit is er geen ontkomen aan, als je tenminste wedstrijden wilt winnen..
/edit: neemt niet weg dat je natuurlijk een heel eind kan komen!Last edited by Iron Mind; 06-08-2014, 10:32."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by rainman View PostPersoonlijk leg ik de lat altijd op haalbare hoogte
Originally posted by rainman View PostJongens van 15 die net beginnen ,ok..maar verder weet iedereen wel dat je zonder aas niet de monsterfysieken kan krijgen die op de podia staan.
Hoe moet iemand dan weten wat er wel mogelijk is? Zodra iemand een beetje een goed fysiek heeft, wordt er al snel geschreeuwd dat het wegens gebruik is.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Wat betreft foto's en het verkeerd inschatten van hoe huge iemand is. Het is allemaal net hoe je het plaatst en in welke context.
Kai Greene of CT Fletcher allebei apart op 1 pic. Allebei huge motherfuckers.
Check hoe kolossaal Kai is t.o.v. CT in 1 pic als deze. Zet jezelf er naast en je krijgt het idee alsof je nooit 1 gewicht aangeraakt hebt in je leven.
"Straight outta gym"
Comment
-
-
Originally posted by Patriciaaa View PostEn wat nu als iemand niet weet wat er voor hem mogelijk is?
Hoe moet iemand dan weten wat er wel mogelijk is? Zodra iemand een beetje een goed fysiek heeft, wordt er al snel geschreeuwd dat het wegens gebruik is.
Al is 'haalbaar'soms moeilijk in te schatten.
Als je dat hebt gehaald, leg je de lat weer wat hoger.
Dan kan je ook veel meer van je tussendoor behaalde doelen genieten.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
IM; ja idd, kan heel anders overkomen
Originally posted by rainman View PostDaarom zou ik de lat dus op haalbare hoogte leggen.
Al is 'haalbaar'soms moeilijk in te schatten.
Als je dat hebt gehaald, leg je de lat weer wat hoger.
Dan kan je ook veel meer van je tussendoor behaalde doelen genieten.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostWat betreft foto's en het verkeerd inschatten van hoe huge iemand is. Het is allemaal net hoe je het plaatst en in welke context.
Kai Greene of CT Fletcher allebei apart op 1 pic. Allebei huge motherfuckers.
Check hoe kolossaal Kai is t.o.v. CT in 1 pic als deze. Zet jezelf er naast en je krijgt het idee alsof je nooit 1 gewicht aangeraakt hebt in je leven.
Hard work Pays off!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
Kanaal: Algemeen
14 minutes ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment