Obesitas en de rol van ouders.. (filmpje)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    of je denkt gewoon een keertje na ipv dom wereldvreemd uit je nek te lullen. maar dat zal ook niet snel gebeuren
    Waar moet ik over nadenken? Het was sarcastisch want je trekt wel degelijk steun, helpt mensen naar de klote met je drugshandel, hebt altijd overgewicht gehad, bent narsistich, hebt zelfmoordneigingen gehad, weet alles beter dan iedereen en dan durf jij van alle mensen over andere te oordelen??
    Afgezien dat 90% van je verhaaltjes fictie zijn, zou je gewoon niet zo veroordelend moeten zijn, en zelf eens nadenken wat je typt.

@akito dat was toch al bekend

Comment

Falstyr, woog jij zelf niet rond de 130kg?
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Obesitas is een maatschappelijk probleem wat je niet zomaar kan weg schuiven onder de noemer "zwakke persoonlijkheden of zwakke karakters" , mijn mening.
        Volwassen mensen die willens en wetens zichzelf verminken , daar moet toch wel wat meer achter zitten.
        Soms is het ook heel makkelijk oordelen als je de achtergrond of de mensen zelf niet kent.

In hoeverre je het serieus moet nemen en kan onderzoeken , een onderzoek naar de emoties van mensen : PLOS ONE: The Expression of Emotions in 20th Century Books

Je hebt wel een erg negatief beeld van mensen Falstyr , of dat laat je graag merken dan dit keer.

Je gaat die gasten , die verdoofd naar een tv zitten te staren , als meetpaal gebruiken voor de "gemiddelde mens".
        Lijkt me niet echt representatief voor een "gemiddelde mens" en dan kun je ook niks anders dan lekker negatief lullen zoals je nou doet.
        Erg voorspelbaar wordt dat verhaal van je ook dan.

Sommigen mensen hebben het nog slechter als jij dat nou hebt , hoe moeilijk dat te geloven is en daar krijg je vanzelf zulk destructief gedrag van.
        Het is eigenlijk gewoon triest zulke mensen.

Dat zou jij als geen ander moeten weten , hoe het is om aan de grond te zitten , toch ?
        Maar jij trapt ze in je verhaal nog harder de grond in.
        Ook niet echt iets om trots op te zijn trouwens , om dat zo op een forum te zetten.

Toen jij het zoveel slechter dan nou had , was je toen ook mentaal en intellectueel niet sterk ?

Houdt het lekker bij jezelf allemaal.

Comment

Originally posted by quibus View Post
          Fallus trekt geen steun, heet nu ook don fallus.zeg maar niks over overgewicht.....mijn kids zijn gewoon dun en dat blijven ze zolang ze in mijn huis wonen reken daar maar op
          Een heel goed streven, dat is ook mijn streven.
          Maar vergeet niet dat vanaf dat ze een jaar of 15/16 zijn, dit veel moeilijker zal worden.

Dan kan je thuis nog zo gezond eten en weinig troep-snoep in huis hebben, zodra ze buiten zijn wordt er energy drank, snoep en chips gekocht voor tijdens het chillen.
          Dan wordt het lastig….
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Het is ook niet echt noemenswaardig dat gelul over die verslaafden iedere keer , zal allemaal wel !

Comment

En nog effe ontopic :
              Ik gun trouwens iedereen een goed en gezond leven , of je nou jong , oud , dik of dun . drugsverslaafd of het niet bent.
              Toegang tot medische hulpverlening zou voor iedereen gratis toegankelijk moeten zijn , omdat het van ons allemaal is en niet van de 1 meer als de ander , mijn mening.
              Last edited by Lethal; 13-08-2014, 17:50.

Comment

Originally posted by rain View Post
                Een heel goed streven, dat is ook mijn streven.
                Maar vergeet niet dat vanaf dat ze een jaar of 15/16 zijn, dit veel moeilijker zal worden.

Dan kan je thuis nog zo gezond eten en weinig troep-snoep in huis hebben, zodra ze buiten zijn wordt er energy drank, snoep en chips gekocht voor tijdens het chillen.
                Dan wordt het lastig….
                zonder zakgeld kopen ze weinig en ik kan ze altijd nog verplichten tot de gym
                Je hebt helemaal gelijk hoor pik ik denk cq hoop dat als ze zo oud zijn begrijpen dat het niet nodig is je vol te vreten etc.
                nu zrggen ze nog nee ik hoef geen snoepje meer daar wordt je dik van

Comment

Originally posted by Lethal View Post
                  Het is ook niet echt noemenswaardig dat gelul over die verslaafden iedere keer , zal allemaal wel !

Ach, ik heb meer respect voor verslaafden die autoruiten wassen, de straatkrant verkopen of zelfs bedelen, dan voor types zoals Falstyr die alles en iedereen de schuld van hun ellende en problemen geven, behalve zichzelf.
                  En dan nog neerkijken op verslaafden/zieken ook.
                  Een beetje zelfreflectie kan geen kwaad af en toe.

Misschien eens leuk om het boek'van millionair tot krantenjongen' te lezen.
                  Dan zie je hoe dun de lijn is tussen rijkdom, aanzien en een mooi leven en de goot.
                  Last edited by rain; 13-08-2014, 18:04.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

En nog effe ontopic :
                    Ik gun trouwens iedereen een goed en gezond leven , of je nou jong , oud , dik of dun . drugsverslaafd of het niet bent.
                    Toegang tot medische hulpverlening zou voor iedereen gratis toegankelijk moeten zijn , omdat het van ons allemaal is en niet van de 1 meer als de ander , mijn mening.
                    Eens, wijze woorden Lethal

Comment

Ze zouden vanaf de basisschool speelsgewijs, een beetje het één en ander over voeding moeten vertellen. De basis. Want de meeste mensen hebben echt totaal geen idee wat ze naar binnen schuiven.
                      Mind is everything.

Comment

@Rain (Zou bijna Rainman er neer zetten , watskeburt dat je je naam ineens hebt veranderd?)

Op een gegeven moment heb je het wel een keer gehoord ook die verhalen.
                        Dat neerkijken terwijl je zelf met dat bijltje hebt gehakt, dat vind ik toch ook wel een slechte eigenschap.
                        Kijk mij is goed bezig zijn wil die zeggen volgens mij , dat ten kosten van anderen.
                        Het is net alsof die in derde persoon over zich zelf schrijft.

En dat is zeker een dunne lijn , geloof ik wel ja.
                        Last edited by Lethal; 13-08-2014, 18:24.

Comment

Originally posted by akito View Post
                          Eens, wijze woorden Lethal
                          Zijn we het voor de verandering is een keer met mekaar eens !

Comment

@Rain (Zou bijna Rainman er neer zetten , watskeburt dat je je naam ineens hebt veranderd?).
                            Nikskeburt hoor.
                            Ik wilde eens wat anders, het wordt toch al vaak afgekort.
                            Maar wees niet bang… een naamsverandering betekent geen karakterverandering.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
                              Nikskeburt hoor.
                              Ik wilde eens wat anders, het wordt toch al vaak afgekort.
                              Maar wees niet bang… een naamsverandering betekent geen karakterverandering.
                              Oké dan!

Comment

Originally posted by resike View Post
                                Ze zouden vanaf de basisschool speelsgewijs, een beetje het één en ander over voeding moeten vertellen. De basis. Want de meeste mensen hebben echt totaal geen idee wat ze naar binnen schuiven.
                                Dat is ook wel een goede ja !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X