Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Nummer zoveel RIP
Maargoed het is de keus of een lang leven in de schaduw van de maatschappij 7-4 baan of een kort leven met roem respekt voor deze keus!!!!
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Citaat[/b] (Iguana @ Jun. 12 2005,16:19)]Nummer zoveel RIP
Maargoed het is de keus of een lang leven in de schaduw van de maatschappij 7-4 baan of een kort leven met roem respekt voor deze keus!!!!
Ja Heroine en gok es waarvoor hij dat gebruikte???
Nou?
Ok ik verklap het veel pros schijnen heroine te gebruiken om ripped op het podium te verschijnen..
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Da's nou flauw dat je dat oud nieuws noemt Keepitreal! Op DIT board heeft er nog niets van gestaan. Niet iedereen bezoekt dagelijks ergogenics.
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Kun je nagaan wat de echte top gebruikt.....
Weet niet of jullie de ronnie coleman dvd's gezien hebben maar deze jongen is er ook niet altijd helemaal bij. Lightweight baby yep yep yep.....en verder komt tie niet.
Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
Citaat[/b] ]sorry, dit gaat me toch allemaal veel te ver...
waar is de tijd dat er geen massamonsters waren, maar bodybuilders zoals Zane enzo.. vind ik allemaal veel knapper dan die bulldozers op het podium.
en dan nog heroïne beginne pakke ook nog. good lord...
De tijd dat degene die kampioen werd, degene was die het hardste trainde en de meeste aanleg had i.p.v. de gene die het meeste durft te gebruiken en de meeste aanleg heeft.
They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock Don't stimulate....Annihilate!!! Ronnie is STIL the King!!!
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment