Te weinig slaap

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te weinig slaap

he jongen..het was gister een beetje laat geworden..ik had een feesie en lag om een uur of 5 in bed..omdat ik normaal vroeg in ben lig en er weer vroeg uit moet is mijn ritme nogal in de war nu..
    nou heb ik vanacht dus maar een uurtje of 4 geslapen..was om negen uur klaar wakker
    nu ben ik wel moe mar wil toch gaan trainen omdat ik gister al niet had getraind..is dit nou slecht om te doen of maakt het weinig uit..vanavond maar weer vroeg naar bed denk..

Ik denk wel dat je gewoon kunt gaan trainen, alleen wat rustiger als normaal.
    Als je wel misselijk zou worden dan weet je waar het van komt en dan kun je beter stoppen.

Maar het zal wel goed gaan denk ik.
    Groet:
    Jambo.

Comment

oke dan..ik ga het toch ffe proberen..voel me sterk dus dat komt wel goed..ik doe alleen de basis oefeningen vandaag..ik train borst en triceps en doe ik lekker van elke spiergroep twee oefenigen..ben ik met eenhalf uur klaar en neem ik voor de rest mijn rust..de groeten mensen en geniet van het weer.

Comment

Ik ga gewoon altijd laat naar me nest of niet

Grt R

Comment

gewoon gaan knallen nix aan de hand

en als je moe wordt tijdens je training ga je weet split
          Who's the Chef

Comment

Gewoon een vent zijn en knallen...

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (king36 @ Jun. 18 2005,12:33)]he jongen..het was gister een beetje laat geworden..ik had een feesie en lag om een uur of 5 in bed..omdat ik normaal vroeg in ben lig en er weer vroeg uit moet is mijn ritme nogal in de war nu..
              nou heb ik vanacht dus maar een uurtje of 4 geslapen..was om negen uur klaar wakker
              nu ben ik wel moe mar wil toch gaan trainen omdat ik gister al niet had getraind..is dit nou slecht om te doen of maakt het weinig uit..vanavond maar weer vroeg naar bed denk..
              daarom heb ik altijd een doosje valium-pillen liggen voor dit soort geintjes.

Je ligt gewoon 8-10 uur K.O, als je wakker bent voel je je alsof je de hele wereld aan kan!

heerlijk!

(alleen geen speelgoed; superverslavend)

maar ik zou gewoon trainen , beter iets dan niets

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X