Natural limit?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Voor die 95/5% heb ik er met vallen en opstaan zo'n 25jaar over gedaan . Denk wel dat met de kennis en middelen van nu het een paar jaar sneller te doen is maar wat ik af&toe tegen kom dat mensen binnen 5 jaar oid hun max halen is imo BS.

Van de 95 naar de 123 ging trouwens en stuk sneller omdat ik in die periode de spiegel niet zo in de gaten hield
    As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
    Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
    Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by 3XL View Post
      Voor die 95/5% heb ik er met vallen en opstaan zo'n 25jaar over gedaan . Denk wel dat met de kennis en middelen van nu het een paar jaar sneller te doen is maar wat ik af&toe tegen kom dat mensen binnen 5 jaar oid hun max halen is imo BS.

Van de 95 naar de 123 ging trouwens en stuk sneller omdat ik in die periode de spiegel niet zo in de gaten hield
      dirty bulk ^^

Comment

Originally posted by 3XL View Post

Zooooo heb jij dat allemaal naturel bereikt? Super knap dan! Nooit gedacht dat er naturel zo veel mogelijk was.
        Last edited by Arend-jan; 15-10-2014, 11:09.
        181 cm 85 kg 14%
        Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

Originally posted by Arend-jan View Post
          Zooooo heb jij dat allemaal naturel bereikt? Super knap dan! Hoe lang ben je?
          Voor mezelf sprekend ik heb 95kg/5-6% en 123kg/15% rondgelopen (1.80m) ik denk 1.80
          Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

Originally posted by weslleyy View Post
            Voor mezelf sprekend ik heb 95kg/5-6% en 123kg/15% rondgelopen (1.80m) ik denk 1.80
            Wtf hoe kan ik dit niet gezien hebben, blond!

Last edited by Arend-jan; 15-10-2014, 11:12.
            181 cm 85 kg 14%
            Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X