Vraagje Krachttraining voor Voetbal?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje Krachttraining voor Voetbal?

Ik zit even met een vraag. Als ik me het goed herinner heb ik ooit ergens gelezen dat teveel cardio na krachttraining kan lijden tot vermindering in de spiergroei? klopt dit???
    En moet ik voetbal als cardio zien?

zelf doe ik op maandag, woensdag en vrijdag kracht.
    en voetbal ik op maandag, woensdag training en zaterdag wedstrijd.

dus op maandag en woensdag train ik kracht van 18.30 tot 19.30. drink tussen door even 2 Shakes: Magnificent en Whey-HD en dan voetbal van 20.00 tot 21.30.
    met als resultaat dat ik dinsdag niks van meer van me workouts voel, of enige vooruitgang merk.
    zit al een paar weken met deze vraag en kon er niks over vinden, dus vandaar deze vraag.

Wiljan

Afhankelijk van meer factoren dan enkel wat jij noemt.

De basis om vooruit te gaan is training, voeding en rust. Door die extra cardio heb je ook extra kcals nodig om te compenseren voor wat je verbrand hebt, eet je dit er niet aan leidt die extra cardio uiteindelijk dus tot minder groei ja, puur omdat je dan te weinig zou eten.

Ondertoon in je post doet denken dat je je voeding niet echt bij houdt en alleen wat extra shakes neemt, dan zou het kunnen dat je gewoon meer moet eten, dat lijkt me de reden dat jij geen vooruitgang boekt.

Voetbal kun je als cardio zien ja, en met enkel KT op maandag en woensdag moet je training toch wel erg goed in elkaar zitten wil je daar het maximale uit halen.
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

meer eten. Onderhoud ligt vast hoger als je denkt.

Denk je dat shake magisch middel is?

Wat zijn je stats?
      Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Mhh dat zou het nog wel eens kunnen zijn ja. dacht dat ik kwa onderhoud wel goed zat.
        dus op trainingsdagen zou ik meer moeten eten?

en nee, zie shakes niet als een magisch middel, zoveel doen ze niet, t is enkel aanvulling bij me schema.

euhm voedingschema zit als bijlage erbij.

ben 181 cm en 84/85kg BF van 17/18% volgens huidplooi meting.
        Attached Files

Comment

Wat denk je nou zelf? Je eet 400 gram eiwitten! 200 gram is meer dan zat en dan heb je dus meer kh's nodig om op te vullen. Je moet ook meer groente eten, want 100 gram is echt te weinig.
          Ik doe een gok

Comment

117 gram whey per dag,beetje overdreven.
            Aangezien je eiwitten toch veel te hoog zijn,kan je 2 shakes zo schrappen.
            Vul de ontbrekende kcal aan met koolhydraten.

Ik geloof ook nooit dat jouw onderhoud onder de 3000 kcal p.d uitkomt.
            Met jouw gewicht en activiteit zal je echt wel hoger uitkomen.

Wat is je doel eigenlijk,omdat je op onderhoud uit wilt komen?
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X