Terug van weg geweest!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Terug van weg geweest!

Na een ontzettend zware klote tijd weer terug, vetjes aangekomen maar we gaan weer helemaal knallen, zal helaas weer opnieuw moeten beginnen maar mijn motivatie is zeer aanwezig, op dit moment nog opzoek naar een voedingsschema en een mooi trainingsschema, wil weer helemaal goed beginnen dus niet half werk, voor oude foto's check m'n oude foto blog, zal een nieuwe bij gaan houden, was toen 15, nu net 2 maandjes 17!

Let's go!
    15 y/o - 74,7 kg - 10-12% bf

'When you want to succeed as bad as you want to breathe then you'll be succesfull'

Welkom terug.

Super dat je het weer op kan pakken,al zou ik gelijk beginnen als ik jou was.
    Beginnen vanaf 1 januari omdat je het goed aan wilt pakken,is natuurlijk uitstel voor niks.
    Het is juist lekker om je spieren/pezen/gewrichten nu weer te laten wennen aan gewichten,zodat je over een paar weken weer lekker serieus kan trainen.

Of je moet door omstandigheden echt niet eerder kunnen beginnen uiteraard.

Succes in ieder geval.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Inderdaad door mijn thuis omstandigheden kan ik echt niet eerder, maar dat is wel tijd om een goed schema qua voeding én training op te gaan stellen, ga voor hulp zoeken!

'When you want to succeed as bad as you want to breathe then you'll be succesfull'

Comment

Originally posted by Pieternmgn
        Nog niet, echt een klote periode gehad, wil 1 januari weer beginnen, wil me nu goed gaan voorbereiden dus geen half werk gaan leveren, wil dus een goed voedingsschema en trainingsschema, hoop dat mensen me hierin willen helpen/begeleiden! Thanks for the response
        Shit happens. Igg mooi dat je er nu vol tegenaan gaat. Als je een schematje hebt zien we hem wel verschijnen toch. Succes!
        Mind is everything.

Comment

Super! Waar ga je weer trainen?

Comment

Nog een Nijmegenaar! Gezien je leeftijd train je vast niet bij het universitair sportcentrum of wel? Success in ieder geval!

Comment

Idd, geen Universitair nee, ga binnenkort naar de KMA in Breda om daar te studeren, tot die tijd ga ik in Wijchen trainen bij Vivelli, weet niet jullie dat kennen?

Iig, ik ben er overuit en ga het 4 daagse Ub/Lb schema pakken van Dynobet, doel: Massa!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X