Trainen en onzekerheid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by generation_iron View Post
    Hoezo Talal, what happened?

On topic: Insteek van het verhaal is natuurlijk goed bedoeld, maar ik ben bang dat er niet naar geluisterd gaat worden.
    gewoon het gehele verhaal van gebruik eigenlijk. Is niet meer leuk om mee te doen. En voor de ''ervaring'' is het na 1 keer ook wel afgelopen. Verder vind ik bodybuilding altijd een erg commercieel wereldje, hoort erbij i know, waardoor ik er al snel een afkeer tegen krijg. Vind het nog wel leuk om te zien als andere meedoen, maar voor mij is alles wat ik ervoor moet laten niet waard.

Comment

Oke duidelijk, thanks voor de reply!

Comment

Grappig om te lezen dat jij er zo een afkeer tegen hebt ontwikkeld.
        Ik weet nog dat je voor deze wedstrijd helemaal hyper was en alles aan de kant zette om er zo goed mogelijk te staan.

Vind je echt dat je er te veel voor moet laten?
        En zo ja, wat precies?

Comment

Originally posted by Toownster View Post
          Ik weet nog dat je voor deze wedstrijd helemaal hyper was en alles aan de kant zette om er zo goed mogelijk te staan.

En zo ja, wat precies?
          Lees de log van mvos maar eens. Zo even uit mijn hoofd (dus ik kan het mis hebben): enkele weken leven op slechts eieren, broccoli en witte vis. Heel veel cardio. En wat heb je eraan? Tja... je staat met een fake-tan in een bedenkelijk slipje op het podium samen met andere vrijwel naakte mannen.

Maar goed, dat is dan weer mijn cynische kijk op bodybuilding. Ieder z'n ding
          Ik doe een gok

Comment

Nee je staat in je beste shape op het podium. (in een slip, met fake tan)
            En om daar te komen met je heel wat werk verrichten en heel wat dingen laten. Niet zo neerslachtig doen hè

Comment

Tsja, zo kan je op iedere sport wel een cynische kijk hebben natuurlijk.
              Met 22 man achter een bal aanrennen zoals bij voetbal, rugbyen met zwarte strepen onder je ogen om er gevaarlijker uit te zien, 42 km 'doelloos'rennen in een marathon etc etc.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

wat is er mis met halfnaakte mannen dan?
                Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Dat is ook een puntje waarom het zo belangrijk is om voor jezelf te trainen.
                  Iedereen heeft een andere kijk op een fysiek, trainen en sport in het algemeen.

De bekende foto's van de fitnessbladen zijn allemaal bewerkt, de modellen zijn in topvorm, het licht en alles er om heen is aangepast voor dat momentje van de foto.

Om ''op je best'' op het podium te staan moet je veel doen en veel laten en dan nog zijn er mensen die kritiek / mening zullen hebben op jouw manier van trainen, voeding of fysiek. (buiten de jury om natuurlijk, die zijn daar om iedere spier te beoordelen)

Dus misschien is het zinvol om te bedenken dat je mag dromen en hopen op een bepaald resultaat maar dat je een haalbaar doel moet stellen en je je niet moet doodstaren en ophangen aan een bepaald ideaalbeeld.

Comment

Originally posted by Toownster View Post

En zo ja, wat precies?
                    Ahah true, mischien heeft de hyper wel de afkeer er tegen gedaan. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het leuk om allemaal te zien. Maar het is niet voor mij gemaakt, omdat je dan gewoon de keuze moeten maken.

Mijn echte wedstrijdprep was veel te diep en ging eigenlijk nergens over. Ik kon het uiteindelijk ook met minder ''cardio'' en zo laag in voeding is eigenlijk ook niet nodig. Dus kreeg ik er een beetje een afkeer tegen.

Je moet er niet veel voor laten, maar je moet er veel voor doen waardoor je weinig tijd over houdt voor andere dingen. Kennis kan een hoop schelen en het allemaal wat dragelijker maken. En verder ben ik heel eerlijk, ik zal nooit echt hoog eindigen. Heb ik niet het fysiek naar, wellicht met een paar jaar extra training en dan een beginnerwedstrijd :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X