terug beginnen met bodybuilding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• terug beginnen met bodybuilding

hoi,

heb een paar vraagjes, misschien kan iemand me helpen?
    ik heb zo'n 5 jaar geen bodybuilding en geen andere sport meer gedaan en wil terug beginnen met bodybuilding en ook terug voetbal 1 a 2 per week. (1,72m, 77kg, 38jaar).

me shakes neem ik gewoon vanaf dag 1?
    de verhoudingen(gr/kg) ivm creatine innemen weet ik wel.
    maar is het wel goed om al vanaf dag 1 een langzame opbouwfase met creatine te beginnen?
    is het ook goed om de bcaa's al in te nemen vanaf dag 1 om spierherstel sneller te laten gaan?

alvast bedankt ivm een reactie.

Hoi en welkom..
    Lees de rode sticky's over voeding, je hebt nog n hoop te leren.
    Creatine kun je ook voldoende over vinden op de site...
    Gebruik de zoekfunctie.

Comment

Ik ben zelf groot voorstander om zoveel mogelijk uit voeding te halen, heb je dit al op orde voordat je met shakes enzo gaat beginnen?
      Maar mocht je het toch belangrijk vinden om die spullen te drinken/gebruiken, zou ik inderdaad gewoon vanaf dag 1 starten

Comment

ja misschien moet ik nog wel iets leren om TERUG te beginnen met bodybuilding ivm supplementen. maar daar is mijn vraag niet mee beantwoord he knulletje!!

Comment

hoi kline, met me voeding zit het wel goed. heb alleen GEEN kracht en uithoudingsvermogen meer. vandaar ik ook vraag als het wel oke is om vanaf dag 1 te beginnen. bedankt voor je reactie!!

Comment

Hoe weet je zo zeker dat je voeding goed zit? Weet je precies wat je binnen krijgt dan? (kcal, eiwit, vetten, koolhydraten)

Comment

Als je voeding goed is, heb je geen shakes nodig. Of deze moeten onderdeel van je voeding zijn.

Comment

Shakies en creatine

Begin eerst maar eens met de rest van je voeding... hoe gaat dat eruit zien?

Comment

Zoals de rest zegt.drop je voedingsschema eens.
                  Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

zoals ik al zei:
                    lig 5 jaar stil nu door ziekte, daarom licht overgewicht.
                    qua voeding weet ik precies wat ik moet eten en wat niet, heb zelf ook bodybuilding gedaan voor een periode van 10 jaar. het gaat zich gewoon erom als de supplementen nu al effect hebben of niet als aanvulling op de voeding en ivm krachtinspanning vanaf dag 1?
                    commentaar van: being fat.. en Eating more food.. hoeft voor mij niet. maja toch bedankt in ieder geval

Comment

Originally posted by algol345 View Post
                      zoals ik al zei:
                      lig 5 jaar stil nu door ziekte, daarom licht overgewicht.
                      qua voeding weet ik precies wat ik moet eten en wat niet, heb zelf ook bodybuilding gedaan voor een periode van 10 jaar. het gaat zich gewoon erom als de supplementen nu al effect hebben of niet als aanvulling op de voeding en ivm krachtinspanning vanaf dag 1?
                      commentaar van: being fat.. en Eating more food.. hoeft voor mij niet. maja toch bedankt in ieder geval
                      De reden dat ze je voedingsschema willen zien is dat je vraagt mbt supplementen, als je al 10 jaar series hebt geBb'd dan weet je dit toch ook?
                      In between obsessed periods

Comment

ontbijt: 4 sneden meergranenbrood zonder boter met kippewit of kalkoen, 2 eieren(eiwit) en(koolhydratenshake?)
                        2 a 3 uren later training, daarna opgebakken aardappelen gebakken in olijfolie met vis of kipfilet en(eiwitshake?) of 200gr pasta ter vervanging van de aardappelen, een appel, banaan en 2 eieren(eiwit). en(creatine?)
                        2 a 3 uren later: groetenmix in de wok met kip of vis, banaan en sinaasappel, 2 eieren(eiwit) en(koolhydratenshake of eiwitshake?)
                        2 a 3 uren later: potje tonijn of makreel in eigen nat, 2 eieren(eiwit), soms een paar walnoten(10) en een vrucht. en(eiwit of koolhydratenshake?)

Comment

moest het effe nog noteren allemaal

Comment

Sorry, maar dit is geen schema imo..

Een schema heb je netjes per product de hoeveelheid kcal en ekv vermeld...
                            In between obsessed periods

Comment

De producten zelf zien er niet slecht uit. Maar zonder EKV weten we nog niets.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X