Gold's Gym in Nieuwegein, ervaringen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gold's Gym in Nieuwegein, ervaringen?

Hallo allemaal,

ik zie net dat mijn kamer waar ik ga wonen dichter bij de Gold's Gym in Nieuwegein is dan de gym in Utrecht, Zuilen. Heeft iemand ervaringen met die Gold's Gym?

Ik zie dat hij 24/7 open is 365 dagen per jaar en dat klinkt ideaal natuurlijk. Verder ziet het er erg groot uit. Erg veel apparatuur, oogt massaal. Cardio apparatuur apart en een groot arsenaal aan gym equipment dus, zowel cardio als kracht. Ik zie dat de merken zoals Nautilus en Hammer Strength voorbij komen bij de kracht apparatuur.

Maar ik ben dus benieuwd of hier mensen zijn die ervaringen met deze gym hebben. Positief als negatief. Bepaalde regels van dingen die er niet mogen. Het ziet er allemaal professioneel uit en volgens mij lopen daar genoeg beren.

Ik hoor graag van jullie.
    Last edited by Iron Mind; 14-12-2014, 13:50.
    "Straight outta gym"

Volgens mij hebben we daar meet gehouden, was een fijne complete gym om te trainen... Maar goed je kan toch even langs gaan om 1 x te trainen om te kijken of het wat is ?
    Een dag niet getraind...

Comment

Ja, ik ben zeker van plan om er eens te gaan trainen alvorens een abbo af te sluiten, maar ben benieuwd of hier mede BN leden trainen of getraind hebben en wat hun ervaringen zijn.
      "Straight outta gym"

Comment

Bump, niemand die er dus traint of ervaringen mee heeft? Afgezien van de meet daar toen.
        "Straight outta gym"

Comment

ziet er wel fancy uit, nooit getrained overigens
          hebben toen wel bij all in fitness 2x getrained

Comment

Originally posted by Protasius View Post
            ziet er wel fancy uit, nooit getrained overigens
            hebben toen wel bij all in fitness 2x getrained
            Volgens mij heugt het me nog dat er geen tanktops/stringers daar gedragen mogen worden bij Gold's. Dat meen ik ooit eens gehoord te hebben, vandaar mijn topic om naar ervaringen, regels, etc. te vragen.

Geen tanks/stringers is opzich wel zuur, maar als ik daarvoor tig hammer strength apparaten met van alles en nog wat erbij krijg met 2 powerracks, smith machine en als ik vrolijk kan deadliften, rack pullen en db's tot 50kg+ dan ga ik wel vrolijk in mijn t-shirt trainen
            "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X