Beste sportievelingen,
Het zal al door meerdere personen aangekaart zijn. Maar ik zit met een probleem:
Het afgelopen half jaar ben ik intensief bezig met trainen in de sportschool van mijn universiteit. Het probleem is echter dat ik niet het gewenste resultaat bereik dat ik wil hebben.
Hieronder geef ik jullie mijn trainingsthema aan dat ik de afgelopen maand gebruik heb, ik wissel namelijk elke 4 weken van schema om er wat variatie in te houden. Daarbij voeg ik ook een voedingsschema toe wat ik streng handhaaf, met af en toe een uitzondering natuurlijk. En de status van mij zelf.
Hopelijk kunnen jullie mij wat tips geven of iets corrigeren wat ik fout doe. Mijn voornaamste doel is het verbeteren van mijn spiermassa en kracht. Mochten er supplementen zijn die jullie mij aanraden hoor ik dat graag natuurlijk![Wink](https://forum.bodynet.nl/images/smilies/wink.gif)
Greets en alvast bedankt
!
C.
Statistiek lichaam
Leeftijd: 20 jaar
Gewicht: 62 Kg (VEEL te licht, maar het wil maar niet meer worden)
Lengte: 178 cm
Vetpercentage: 13% (Met elektronen gemeten in de sportschool)
Slaaptijd ’s nachts: 10 uur
Voeding:
Na het opstaan 2 glazen water
Ontbijt:
09.00 uur: 3 sneeën volkoren brood met pindakaas + 1 kop koffie met melk
10.00 tot half 12 trainen
12.00 uur:: 1 bak kwark met chiazaad en cruesli + 1 eiwitshake met 45 gram eiwit(body & fit) en aardbeien erbij met de blender.
15.00 uur: 2 mandarijnen + 2 sneeën volkorenbrood met pindakaas
16.30 uur: 1 blik tonijn
18.00 uur: Meestal rood vlees (biefstuk, tartaar enz.) met 250 gram wokgroenten of groeten als broccoli en dergelijke. Meestal doe ik er ook 1 aardappel bij.
22.00 uur: 1 bak kwark met chiazaad en cruesli.
Ik drink gemiddeld 2 liter water per dag
Trainingsschema:
Warming up:
-15 minuten hardlopen
-opdrukken 2 sets van 15 keer
- 4 x side plank, beide kanten á 30 seconden
-2 x buik plank 30 seconden
- incline dumbell : 3 sets van 12 keer (14 kg)
- zittende Dumbell Curl : 3 sets van 12 keer (11 kg_
- Cable crossover: 5 sets van 12 keer (15 kg)
- Cable pushdown: 3 sets van 12 keer (17,5 kg)
-squat’s 3 sets van 12 keer (50 kg)
- military press 2 sets van 10 keer ( 30 kg)
Cooldown:
10 minuten hardlopen
Natuurlijk kan ik dit schema niet altijd streng handhaven als het bijvoorbeeld druk is. Meestal ga ik dan met een apparaat trainen, ben hier zelf geen voorstander van omdat ik liever meerdere spiergroepen train. Tijdens het trainen drink ik ongeveer ½ liter water.
Het zal al door meerdere personen aangekaart zijn. Maar ik zit met een probleem:
Het afgelopen half jaar ben ik intensief bezig met trainen in de sportschool van mijn universiteit. Het probleem is echter dat ik niet het gewenste resultaat bereik dat ik wil hebben.
Hieronder geef ik jullie mijn trainingsthema aan dat ik de afgelopen maand gebruik heb, ik wissel namelijk elke 4 weken van schema om er wat variatie in te houden. Daarbij voeg ik ook een voedingsschema toe wat ik streng handhaaf, met af en toe een uitzondering natuurlijk. En de status van mij zelf.
Hopelijk kunnen jullie mij wat tips geven of iets corrigeren wat ik fout doe. Mijn voornaamste doel is het verbeteren van mijn spiermassa en kracht. Mochten er supplementen zijn die jullie mij aanraden hoor ik dat graag natuurlijk
![Wink](https://forum.bodynet.nl/images/smilies/wink.gif)
Greets en alvast bedankt
![Wink](https://forum.bodynet.nl/images/smilies/wink.gif)
C.
Statistiek lichaam
Leeftijd: 20 jaar
Gewicht: 62 Kg (VEEL te licht, maar het wil maar niet meer worden)
Lengte: 178 cm
Vetpercentage: 13% (Met elektronen gemeten in de sportschool)
Slaaptijd ’s nachts: 10 uur
Voeding:
Na het opstaan 2 glazen water
Ontbijt:
09.00 uur: 3 sneeën volkoren brood met pindakaas + 1 kop koffie met melk
10.00 tot half 12 trainen
12.00 uur:: 1 bak kwark met chiazaad en cruesli + 1 eiwitshake met 45 gram eiwit(body & fit) en aardbeien erbij met de blender.
15.00 uur: 2 mandarijnen + 2 sneeën volkorenbrood met pindakaas
16.30 uur: 1 blik tonijn
18.00 uur: Meestal rood vlees (biefstuk, tartaar enz.) met 250 gram wokgroenten of groeten als broccoli en dergelijke. Meestal doe ik er ook 1 aardappel bij.
22.00 uur: 1 bak kwark met chiazaad en cruesli.
Ik drink gemiddeld 2 liter water per dag
Trainingsschema:
Warming up:
-15 minuten hardlopen
-opdrukken 2 sets van 15 keer
- 4 x side plank, beide kanten á 30 seconden
-2 x buik plank 30 seconden
- incline dumbell : 3 sets van 12 keer (14 kg)
- zittende Dumbell Curl : 3 sets van 12 keer (11 kg_
- Cable crossover: 5 sets van 12 keer (15 kg)
- Cable pushdown: 3 sets van 12 keer (17,5 kg)
-squat’s 3 sets van 12 keer (50 kg)
- military press 2 sets van 10 keer ( 30 kg)
Cooldown:
10 minuten hardlopen
Natuurlijk kan ik dit schema niet altijd streng handhaven als het bijvoorbeeld druk is. Meestal ga ik dan met een apparaat trainen, ben hier zelf geen voorstander van omdat ik liever meerdere spiergroepen train. Tijdens het trainen drink ik ongeveer ½ liter water.
Comment