Voedingschema combineren met mijn werk. Hoe?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingschema combineren met mijn werk. Hoe?

Ik sta op het punt om te beginnen om een voedingsschema op te stellen. Alleen kwam daar een vraag bij mij omhoog. Ik zit in het leger en kan niet altijd de benodigde 6/7 maaltijden per dag eten. Op sommige momenten (meestal de tussendoortjes) ben ik niet bereid om bijv naar een keuken te gaan. Dus dan moet ik het meenemen in een tas.

Hebben jullie tips of zijn er misschien mensen die dit probleem ook hebben en daar hun eigen oplossing voor hebben?
    ik hoor het graag!

Hey welkom! Je hebt niet 6/7 maaltijden nodig per dag zolang je maar je dagelijkse Calorieen/macro's binnen krijgt . De een heeft liever veel kleine maaltijden en de andere juist omgekeerd. Belangrijker is dus niet het aantal maaltijden maar de calorieen/macro's .
    Last edited by kedamn; 06-01-2015, 21:09.

Comment

@Kedamm ah oke, hoe zit het dan met het verhaal van elk 2/2.5 uur eten ten bevordering van je verbranding?

Comment

Originally posted by Rubennvg View Post
        @Kedamm ah oke, hoe zit het dan met het verhaal van elk 2/2.5 uur eten ten bevordering van je verbranding?
        onzin my friend

Comment

@kedamm oke, je leest zoveel verschillende dingen dat het moeilijk is één lijn te trekken

Comment

Ik ben nu op werk dus kan nie echt lang reageren maar ik weet 100% dat een van de andere leden een langere uitleg hierover heeft.

Comment

Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by kedamn View Post
                onzin my friend
                Het is niet helemaal onzin, maar met 2/3 maaltijden per dag ipv 6/7 ,zal je als gemiddelde sporter weinig verschil merken.
                Het ligt er wel aan hoeveel kcal/koolhydraten/eiwitten/vetten je binnenkrijgt, maar dat geldt ook voor 6 a 7 maaltijden per dag.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

@ruhl met mijn werk af en toe lastig. Word vaak niet toegestaan om bijv om 10 uur ff te eten of om 3 uur. Heb ontbijt/lunch/avond/ voor slapen. Dus daar zal ik het mee moeten doen

Comment

Originally posted by rain View Post
                    Het is niet helemaal onzin, maar met 2/3 maaltijden per dag ipv 6/7 ,zal je als gemiddelde sporter weinig verschil merken.
                    Het ligt er wel aan hoeveel kcal/koolhydraten/eiwitten/vetten je binnenkrijgt, maar dat geldt ook voor 6 a 7 maaltijden per dag.
                    We hebben hier ook niet te maken met een topatleet rain:P

Comment

@kedam komt af en toe wel in de buurt met mijn werk haha. Maar niet zo iemand die mee doet met bb wedstrijden. Maar ik kom er binnen 3/4 maaltijden ook goed vanaf, zolang ik me maar een m'n kcal/macro's hou

Comment

Originally posted by kedamn View Post
                        We hebben hier ook niet te maken met een topatleet rain:P
                        Dat weet ik.
                        Maar omdat jij zei dat het onzin is, nuanceerde ik het een beetje.
                        Voor ts zal het inderdaad geen verschil maken, al kan het wel lastig zijn om veel kcal in 2 of 3 maaltijden te proppen.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Mag je verder helemaal niks meer eten? Je zou kunnen overwegen om dingen als bulking bars te maken, die je tussendoor heel makkelijk weg kan eten.

Maar als je zo al aan je macro's komt is dat natuurlijk helemaal niet nodig.

Comment

@Fitnessecto vaak leent de situatie zich er niet voor uit..

Comment

Bulkingbar in een schuttersputje… lachen.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X