Tretinoine werkt het nou echt of niet?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tretinoine werkt het nou echt of niet?

Hallo mensen van het goeie leven,

Nou zit ik me toch even af te vragen of dit product echt werkt,

Tretinoine is een zalf of tab product, dit moet je Acné en groeistriemen (striae) tegengaan. Nou heb ik onder mijn armen en aan de zijkant van mijn buik wel een zooitje van die groeistriemen (striae) zitten. Ik vindt het er niet uit zien en lees nu dat dit product via de Dokter te krijgen is, nou doe ik het natuurlijk niet via de Dokter. Maar ben benieuwd of er mensen zijn die dit toevallig ook hebben gebruikt, het schijnt voor heel veel huidproblemen te helpen,

Laat het me maar even weten, wist alleen niet in welke topic dit thuis hoorde... Dus mocht het verkeerd zijn zie ik wel of het veranderd is...

Fijn weekend nog (van wat er over is)...

Mzzl
    !Use my shit and feel the power!

ik ken het hele spul niet eerlijk gezegd
    maar ben wel benieuwd
    Who's the Chef

Comment

Topic is wel oké, is geen doping en off-topic ook niet imo.

Heb verder helaas, of gelukkig , geen ervaring met dat spul.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik heb die creme een tijd gebruikt voor mn groei striemen onder mn oksels/schouders/biceps. De kleine striemen vervaagden wel redelijk, echter de grote striemen onder mn oksels verminderde niet. En omdat het spul als de pleuris jeukte ben ik na 2 tubes gestopt met het gebruiken ervan.

Tja ik heb via mn huisarts gekregen, heb em gewoon gebeld dat ik last had van striae en vervolgens kon ik bij de apo een paar tubetjes ophalen

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (melkman @ Jul. 03 2005,15:25)]Tja ik heb via mn huisarts gekregen, heb em gewoon gebeld dat ik last had van striae en vervolgens kon ik bij de apo een paar tubetjes ophalen  
          Lijkt me de makkelijkste en goedkoopste manier..

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

voor acne werkt het wel heb ik gelezen op een dutch-bb.

Comment

interresant topic. zijn er geen meer mensen die het gebruikt hebben??

ga wel ff langs mn huisarts hiervoor. heb op mn rug nog van die vervelende dingen zitten
              I live to end the game

Comment

het middel ken ik niet dus of het werkt??
                wat betreft scheuren(striae):
                is wel degelijk iets tegen om het te beperken wanneer je het nog niet hebt, zodra je er één hebt is het verloren zaak. Ook is het niet zo dat je huid scheurt zoals de meest beweren maar het onderhuids bindweefsel. Dit heeft te maken dat die gebieden meer spanning krijgen dan andere.
                Voorkomen kan je het niet, maar heb proberen te voorkomen ofwel het minste risico lopen kan wel. Bijv ieder morgen en avond, en voor tijdens en na de training die gebieden goed rekken en insmeren met olie.

Wat betreft bepaalde voeding/vitamine/mineralen nemen om het te beperken heb ik geen ervaring mee, wel heb ik ooit wel gehoord dat zink zou helpen, maar resultaten ken ik niet.

Grt f
                als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Hey hey,

Nou ik ga het zelf maar eens gebruiken misschien kan ik dan meer info geven op de topic die ik geopend heb. Ik ben morgen de Dokter en ga even vragen voor zo'n potje. Mocht ik het niet krijgen moet ik het zelf kopen net als de rest

Jullie horen wel meer van mij,

mzzl
                  !Use my shit and feel the power!

Comment

ben benieuwd kerel
                    Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...