Originally posted by mdejonge
View Post
Nog maar niet te veel foto's maken
Collapse
X
-
Tja ik weet ook wel beter.
Overdrijven ? Ik erken toch generation_iron zegt.
Vergeet niet dat ik pas een maandje of 8 bezig ben, als je leest wat ik schrijf zie je dat ik behoorlijk twijfel (onzeker) over mijn fysiek. Ik schrijf ook dat het dubbel is. By the way kilootje of 5 aan massa dat is (vooralsnog ?) mijn doel. Ik hoef niet supergroot te worden hoor. Daarnaast ben en blijf ik gewoon naturel. Daarnaast heb ik ook nog eens een niertransplantatie achter de rug. Kijken wie dat me nadoet dan !?
Stukje inleving ??MORAALRIDDER
Comment
-
Originally posted by marr View PostDaarnaast heb ik ook nog eens een niertransplantatie achter de rug. Kijken wie dat me nadoet dan !?Ik doe een gok
Comment
-
Dat denk je nu. Die 5 kg zit er zo aan, dat is het fijne van de eerste 2 jaar: je groeit als kool
Maar na die 5kg heb je waarschijnlijk niet het fysiek wat je dacht te hebben als je zo zwaar zou zijn waardoor je graag nog een maatje wilt groeien. Dat is meteen het leuke aan deze sport, je zult nooit tevreden zijn.
Comment
-
Tja we zullen zien.
Dat was een minder handige uitspraak "kijken wie me dat na doet" inderdaad, maar schamen haha nee dat nooit.
Voor mijn transplantatie heb ik 4,5 jaar lang gedialyseerd. De meesten komen er niet meer bovenop, dat is sneu genoeg. Ik zal het er idd maar op houden dat je een gok doet ;-)MORAALRIDDER
Comment
-
Originally posted by marr View PostVoor mijn transplantatie heb ik 4,5 jaar lang gedialyseerd. De meesten komen er niet meer bovenop, dat is sneu genoeg. Ik zal het er idd maar op houden dat je een gok doet ;-)
Want je zegt eigenlijk dat je er breed uitziet en anderen reageren daar dan op door te zeggen dat dat wel mee zal vallen met 72 kg. En dan zeg jij ineens: "Daarnaast heb ik ook nog eens een niertransplantatie achter de rug. Kijken wie dat me nadoet dan !?" Alsof we je dan ineens wel breed moeten vinden.
Nogmaals: dat verband is er niet en je zou je moeten schamen dat je je transplantatie misbruikt! Het is al erg genoeg dat je dat hebt moeten ondergaan, vind je ook niet?Ik doe een gok
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostNiet zo zeiken Pren kom op manLaat hem lekker trots zijn, wat maakt het uit.
Mijn probleem is dat hij zijn transplantatie misbruikt om respect van anderen af te dwingen en dat vind ik echt not done.Ik doe een gok
Comment
-
Ik ben op jonge leeftijd uit huis geplaatst en ben nu geen crimineel en heb veel gegained de laatste maanden... Wie doet me dat na?
Not srs.
Pren, ik snap je. Maar leg het bij je neer....
@TS, wat is nu het hele nut van dit topic? Ik zie het niet echt. Je kunt toch echter zelf wel bepalen of je foto's maakt of niet en wat verstandig is?In between obsessed periods
Comment
-
Originally posted by rain View PostKen jij iemand die nierproblemen heeft (gehad) Pren ?
Originally posted by generation_iron View PostIk snap dat het één los staat van het ander. Maar waarom er zo'n issue van maken. Je kan ook overdrijven. Lijken wel een stel wijven hier.
Tot zover mijn lesje normen en waardenIk doe een gok
Comment
-
Pren........hoe bedoel je "hun ziekte misbruiken om iets te krijgen", als je goed leest dan zie je dat ik dat pas benoemde in reactie nr 18 (en dan ook nog eens vanuit een stukje frustratie). Voorheen heb ik het nergens over gehad, daarnaast heb ik in reactie nr 21 benoemd dat het idd niet handig van me was. Nee maar meneer Pren kan het dan vervolgens niet loslaten.
Alles wat ik lees van jou zijn beschuldigingen, aannames en (onjuiste, subjectieve) interpretaties.
Je blijft maar doorzeiken en moet hoe dan ook het laatste woord hebben.
Ik hoop dat als de operator dit Topic leest dat hij het vlug verwijdert.
Een ding weet geloof ik beste vriend: mensen die zo vol oordeel zitten naar anderen, zijn het ook naar zichzelf. Dus waar schort het aan, heb je een brede schouder nodig :-) om op uit te huilen. Of laat je morele besef dat niet toe.
Even een koekje van eigen deeg: VOOR MIJ BEN JE EEN GROTE ZIELIGE LUL !!!
Dat was dan meteen mijn laatste reactie, van mij krijg dit topic verder geen letter meer.
Schaam je (haha) je moet eens goed in de spiegel kijken dan zie je wiens kant de vinger in wijstMORAALRIDDER
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
6 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-