Nog maar niet te veel foto's maken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Goed topic.
    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by Ruhl View Post
      Goed topic.
      Meer eten!

Comment

En compounds beuken

Comment

Originally posted by marr View Post
          Pren........hoe bedoel je "hun ziekte misbruiken om iets te krijgen", als je goed leest dan zie je dat ik dat pas benoemde in reactie nr 18 (en dan ook nog eens vanuit een stukje frustratie). Voorheen heb ik het nergens over gehad, daarnaast heb ik in reactie nr 21 benoemd dat het idd niet handig van me was. Nee maar meneer Pren kan het dan vervolgens niet loslaten.

Alles wat ik lees van jou zijn beschuldigingen, aannames en (onjuiste, subjectieve) interpretaties.
          Je blijft maar doorzeiken en moet hoe dan ook het laatste woord hebben.
          Ik hoop dat als de operator dit Topic leest dat hij het vlug verwijdert.

Een ding weet geloof ik beste vriend: mensen die zo vol oordeel zitten naar anderen, zijn het ook naar zichzelf. Dus waar schort het aan, heb je een brede schouder nodig :-) om op uit te huilen. Of laat je morele besef dat niet toe.

Even een koekje van eigen deeg: VOOR MIJ BEN JE EEN GROTE ZIELIGE LUL !!!

Dat was dan meteen mijn laatste reactie, van mij krijg dit topic verder geen letter meer.

Schaam je (haha) je moet eens goed in de spiegel kijken dan zie je wiens kant de vinger in wijst
          In de laatste paar zinnen doe je precies hetzelfde als waar je in de alinea er voor voor waarschuwt. Hypocriet losertje ben je. Je word 2x op je plek gezet en als antwoord heb je een grote bek. Je bent een volwassen vent maar krijst als een kind dat zijn snoep niet krijgt. Wat kom je hier eigenlijk doen? Het enige wat je in dit topic zegt is dat je vrouw je te breed vind en uit je paar reacties maak ik op dat jij jezelf als een soort hulk ziet wat je bij lange na niet bent met je 72kg.
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Zo vet veel respect!
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
              (...) Lijken wel een stel wijven hier.

Dit dus.

Comment

Ik schrik vaak op een manier dat ik het hele lijf niet meer als geheel op de foto kan.

Als je te licht bent moet je gewoon meer eten. Zakje noten op een dag, 3 bakken kwark, 8 boterhammen met beleg over de dag verspreid en beginnen met 150-200gr brinta 's morgens.
                In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by Pren View Post
                  Nee, maar het is gewoon walgelijk dat er mensen zijn die hun ziekte misbruiken om iets te krijgen.

Jij noemt het overdreven wijvengezeik, ik noem het moreel besef. Zoals ik net ook al tegen rain zei, is het gewoon verachtelijk dat er mensen zijn die hun ziekte misbruiken om iets te krijgen. TS verdedigt het zelfs, dus blijkbaar vindt hij het normaal en dan zal hij het ook wel vaker doen. Blijkbaar vinden jullie dat normaal, maar ik zeer zeker niet en dan laat ik dat ook duidelijk merken.

Tot zover mijn lesje normen en waarden
                  Kom op man, pluk een roos

Jammer dat nieuwelingen zo snel de wind van voren krijgen. In real life ga je toch ook niet zo met elkaar om??
                  Last edited by generation_iron; 26-01-2015, 07:49.

Comment

Laatste tijd veel vingerwijzen op bn, beetje jammer.
                    Ben des tijds gestopt met DBB door dat gezeur dat iedereen het altijd beter weet en mensen gelijk de grond in boort.
                    Iemand op z'n plek zetten wanneer hij/zij de bn regels overtreed oké maar keer op keer iemand afzeiken lijkt mij overbodig

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X