Tips voor spier en conditie opbouw?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tips voor spier en conditie opbouw?

Hey allemaal!

Ik ben 23 jaar en ben bijna 2 meter in de lucht geschoten.
    Ik hang rond de 90 kilo en sport sinds 2 maanden om de dag (3 á 4 keer per week met een dag rust). Heb wel rond de buik wat vet dus dat is mijn doel om met de tijd weg te krijgen.
    Graag wil ik zekerder worden van m'n lichaam en niet de laatste die z'n shirt uitdoet in de zomer. Al gaat het me totaal niet om de zomer, je snapt m'n punt...

Nu is mijn vraag:
    Ik HAAT apparaten, ik doe veel met dumbels en buikspieren gewoon op de mat.
    Ik heb het idee dat het vet rond de buik met 2 keer hardlopen wel met de tijd zal verminderen en door elke training cardio te doen (15 min roeien aan het begin, en na de training cross-trainen)
    In de tussentijd ben ik gemiddeld een uur in de sportschool (zonder cardio meegerekend).
    Ik wil geen beachboy worden maar wel wat tonende spieren krijgen. En dus wat strakker en lekkerder in m'n vel gaan zitten.

Wederom, ik sport nu 3 a 4 keer per week en loop 2x hard in m'n rustdagen. Zie nog niks maar voel me wel lekker omdat ik wat doe aan mijzelf.

Is dit een routine om vol te houden of zijn er nog tips?
    Voeding? Shakes? Creatine? tips?

Groetjes

Cross-fit en zorgen dat je voeding op orde is.
    Still in a learning process!

Comment

Tip 1 is voeding inderdaad. Daarvoor zal ik de benodigde informatie op het forum even lezen. Tip 2 is maak een trainigsschema waarbij je de nadruk legt op compounds. Tip 3 is een gezonde dosis discipline en de rest komt vanzelf. Tip 4 creatine, shakes enzovoort niet je geld aan besteden.
      Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Zoals aldo zegt en shakes en dergelijke niet echt nodig. Zoek uit wat je leuk vind en ga in iedergeval na hoeveel je eet zou zou zonde zijn als je consequent net wat teveel eet waardoor je je mss wel lekkerder voelt maar niet afvalt.
        Goed gejat is het halve werk!

Comment

Voeding is de sleutel tot afvallen. Urenlang op de loopband staan heeft niet echt nut. Er is een sectie met sticky topics op dit forum, daar kan je erg veel over voeding leren. Dat kan je dan toepassen in je strijd om dat buikvet weg te krijgen
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X