Acne, wat kan je er tegen doen? Is dit te beinvloeden?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Toownster View Post
    Ik heb dat Roaccutane even opgezocht maar dit lijkt mij echt een laatste hulpmiddel als je extreem last hebt van acne.

Stel je voor dat je acne krijgt van shakes, wat zijn goede alternatieven om dit op te vangen?

Klopt, da's behoorlijk sterk spul. Ik heb het een jaar of 8 geleden gebruikt en ik kon zo stukken huid rondom mn mond lostrekken. Niet aan te raden, tenzij je er extreem mee zit en je huid goed vochtig kan houden.

Comment

Klinkt niet echt lekker!

Thanks voor de tips!

Mocht iemand nog andere tips hebben, graag!

Zelf vind ik het echt lelijk om de beachboys te zien staan, vol vocht en met een rug vol acne.
      Dit kan dus niet te maken hebben met het type anabool je gebruikt of de dosering?

Kan het zo zijn dat je er met tabs meer last van hebt dan met injects, of juist andersom?
      Een vriend van mij gebruikt regelmatig en als ik hem aanspreek op zijn mooie gebergte zegt hij: Ja dat hoort, wat je lichaam niet op kan nemen gooit hij er uit?!??!

Vandaar mijn vraag over de doseringen.

Comment

Dat hoeft toch geen vast gegeven te zijn allemaal ?
        Kan toch ook per persoon verschillen!

Probeer is uit te vinden naar wat er werkt voor jouw.
        Stop is met die whey of die pre work outs , wie weet wat het gaat opleveren.
        Last edited by Lethal; 18-02-2015, 10:43.

Comment

Heeft te maken met welk anabool en de dosering maar ook hoe je lichaam er op reageerd.
          je kan het voorkomen door het goed schoon te houden.

Comment

Die pre skippen is idd wel een idee!
            Overigens is dit topic niet alleen voor mij bedoeld, vandaar dat ik zoveel mogelijks tips en ervaringen wil verzamelen voor bijvoorbeeld nieuwe leden.

Comment

Originally posted by Toownster View Post
              Die pre skippen is idd wel een idee!
              Overigens is dit topic niet alleen voor mij bedoeld, vandaar dat ik zoveel mogelijks tips en ervaringen wil verzamelen voor bijvoorbeeld nieuwe leden.
              Helaas is het erg persoonsafhankelijk. Wat werkt voor de één werkt voor de ander weer niet.

Ik reageerde op extra supps als biergist, zink etc amper. Maar op het spul wat de HA me voorschreef wel weer heel goed (heb ik gepost in dit topic).

Comment

Originally posted by Gainz House View Post
                Heb zelf in een cycle echt veel last van acne. In me gezicht helpt biergist al goed (10 pille) zodat me gezicht acne vrij blijft. Daar werd me rug niet minder op. Toen ik 30mg Zink erbij ging nemen werd het iets minder en icm 5g B5 iedere dag nog minder. Geheel weg is het niet bij mij maar wel al stukke minder. Roa wil ik niet aan beginnen.
                Beter dat het zin heeft. Ik ga het ook proberen de aankomende kuur. Momenteel al op zo'n 6-8 gram b5 en dat werkt wel. Niet compleet weg maar stukken beter. Tijdens kuur uppen naar 10 gram en zink+biergist erbij nemen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X