Hoi allemaal,
Even voorstellen, ben Fernando, doe aan Thaibols , en training al 4 jaar in fitness, ik ben wel wat gegroeid , maar pak niet zo snel kilo's , ik zou graag een kilo of 3 aan spieren aankomen, een maat van me zei dat winstrol iets voor mij was (toename kracht, gewicht , hardere spieren)
Ik train bepaalde spiergroepen iets meer (nek, triceps ,benen, rug) omdat je die spieren het meeste nodig hebt met thaiboks, als ik een kuurtje winstrol zou doen, en het accent leg op die spiergroepen , ga je dan extra gains halen voor die spieren die je net meer traint ?
heb ook gehoord dat je van anabolen een dikkere nek krijgt ? klopt dit ?
Verder is mijn voedings schema denk ik wel in orde
9u00 Smorgen 5 snede volkoren brood + Bord kellogs
12u00 Eiwitshake 3snede brood + banaan
15u00 Vol bord volkorenSpagetti
18u00 Vitamine tabs + warme maaltijd
21u00 Banaan + Eiwitshake + 4snede volkorenbrood
23u00 Sportpannekoek, eiwitbar
Trainingen
Maandag ; Fitness (Rug,nek)
Dinsdag ; Thaiboks
Woensdag ; Biceps,Schouder
Donderdag ; Rustig zwemmen
Vrijdag ; Benen
Zaterdag ; Thaiboks
Dosering Winstrol (30mg, misschien 40mg als ik niet teveel bijwerking heb en dit 5 of 6 weken met een nakuurte van 2weken) over hoeveel mg zijn de meningen verdeeld, heeft er iemand ervaring bij 30mg (5 weken) ?
Grtz
Fernando
Even voorstellen, ben Fernando, doe aan Thaibols , en training al 4 jaar in fitness, ik ben wel wat gegroeid , maar pak niet zo snel kilo's , ik zou graag een kilo of 3 aan spieren aankomen, een maat van me zei dat winstrol iets voor mij was (toename kracht, gewicht , hardere spieren)
Ik train bepaalde spiergroepen iets meer (nek, triceps ,benen, rug) omdat je die spieren het meeste nodig hebt met thaiboks, als ik een kuurtje winstrol zou doen, en het accent leg op die spiergroepen , ga je dan extra gains halen voor die spieren die je net meer traint ?
heb ook gehoord dat je van anabolen een dikkere nek krijgt ? klopt dit ?
Verder is mijn voedings schema denk ik wel in orde
9u00 Smorgen 5 snede volkoren brood + Bord kellogs
12u00 Eiwitshake 3snede brood + banaan
15u00 Vol bord volkorenSpagetti
18u00 Vitamine tabs + warme maaltijd
21u00 Banaan + Eiwitshake + 4snede volkorenbrood
23u00 Sportpannekoek, eiwitbar
Trainingen
Maandag ; Fitness (Rug,nek)
Dinsdag ; Thaiboks
Woensdag ; Biceps,Schouder
Donderdag ; Rustig zwemmen
Vrijdag ; Benen
Zaterdag ; Thaiboks
Dosering Winstrol (30mg, misschien 40mg als ik niet teveel bijwerking heb en dit 5 of 6 weken met een nakuurte van 2weken) over hoeveel mg zijn de meningen verdeeld, heeft er iemand ervaring bij 30mg (5 weken) ?
Grtz
Fernando
Comment