Nekspier > druk in achterhoofd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nekspier > druk in achterhoofd

He BN,

5 dagen geleden lag ik in bed en voelde een rare druk in m'n rechter achterhoofd (bij m'n oren). Even later werd ik al snel misselijk en had ik wat braak neigingen.

Eergister ben ik na de huisarts geweest en begon te drukken bij m'n nekspieren. Aan de rechterkant voelde ik duidelijk een ander gevoel dan aan de linker kant.
    De huisarts vertelde me dat het mogelijk komt door een verkeerde beweging of houding.

Echter heb ik nu na een paar dagen nog steeds last van druk in mijn achterhoofd en ben ik af en toe misselijk, ook heb ik minder eetlust en merk ik dat ik soms wat trager ben/reageer.

Weet iemand wat voor spier dit zou kunnen zijn en of er iets is om dit enigsins te kunnen verhelpen? En heeft iemand een soortgelijke probleem gehad?

manueel therapeut gaan en je nek laten kraken, zorg 1 te vinden die de oude techniek kent is hij zo los... Evt dry needling heb toevallig 2 maanden gelden die plek ook gehad. .. Raar dat je huisarts je niet doorverwijst naar manueel...
    Een dag niet getraind...

Comment

Sowieso een goede fysio opzoeken.
      Het kan ook een blokkade van de bovenste nekwervels zijn(cervicogene hoofdpijn) al lijkt mij dat onwaarschijnlijk omdat het waarschijnlijk door een verkeerde houding komt of de aanhechting op je schedel.
      Maar beter zsm een deskundige raadplegen, die vindt snel genoeg de oorkzaak.
      Last edited by rain; 23-02-2015, 19:19.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X