Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Spontaan een paniekaanval is nieuw er zal vast een trigger zijn. Misschien een jointje gerookt xtc een kuurtje kan zoveel redenen hebben. Spontaan lijkt me sterk
Spontaan een paniekaanval is nieuw er zal vast een trigger zijn. Misschien een jointje gerookt xtc een kuurtje kan zoveel redenen hebben. Spontaan lijkt me sterk
Omdat jij je er niks bij voor kan stellen ?
Ben jij zoveel beter dan een ander ?
1 iemand heeft al zijn verhaal hier gedaan waarbij het dus wel kan , zonder wat jij ook opnoemt te gebruiken.
Omdat jij je er niks bij voor kan stellen ?
Ben jij zoveel beter dan een ander ?
1 iemand heeft al zijn verhaal hier gedaan waarbij het dus wel kan , zonder wat jij ook opnoemt te gebruiken.
Volgens mij klopt het wel Lethal. Ik heb een aantal mensen in mijn omgeving die er last van hebben en er is idd altijd een trigger. Dit kan uiteraard van alles zijn. Het kan zelfs zo erg zijn dat de paniek buiten de trigger om gaat ontstaan. Het wordt dan een soort angst voor de angst.
@TS, zoals gezegd, ga ermee naar de dokter. Die nekpijn lijkt mij eerder een gevolg dan een oorzaak.
Dat geloof ik ook zeer zeker Sjaaksimonse.
Ook denk ik dat het niet onomkeerbaar hoeft te zijn , kan me er ook geen voorstelling bij maken hoe het moet zijn.
Drugs of anabolen hoeft daar niet altijd aan ten grond slag liggen , soms kan het wat gecompliceerder in mekaar steken dan dat.
Ook krijg ik niet echt het idee dat dit de oorzaak is voor TS gezien zijn verhaal , waarschijnlijk had hij dit er dan wel bij genoemd , kan er naast zitten.
Maar dat maakt ook niet uit.
Misschien wat "meer" rust creëren in je omgeving ricafit en in de dingen die je doet , mocht dit nog niet voldoende er zijn.
Laat je niet gek maken , nobody said it was easy , maar misschien werkt het mee in je verhaal en kun je het bij de wortel aanpakken !
Succes er mee in ieder geval.
Ik weet in mijn omgeving iig erg zeker dat drugs of AAS er niks mee te maken hebben. Zijn idd tig oorzaken voor. Hebben allemaal therapie. Werkt, maar wel langzaam.
Heb het ook tijdje gehad, hartslag omhoog als de malle, gevoel dat je out gaat etc op de gekste momenten en plaatsen ook. Heel vervelend. Bij mij hielp het al een hoop dat ik op een gegeven moment snapte dat het mentaal was en dus niks fysieks.
Een tijdelijk oplossing is overigens je mik vol alcohol gooien maar op termijn is dit juist slecht ervoor
Hier nog zo'n dwaas die er wel eens last van heeft.
Mensen die het niet hebben gehad kunnen kunnen der eigen ook niet voorstellen
wat het is.
Ken wel het gevoel, of je rikke tik op hol slaat, zweten, geen rust in je kop, trillen enzv.
Ik heb het gekregen na een klote stambloeding.
De eerste keren was het zo erg dat we de dokterspost gebeld hadden, waarna ze
vervolgens de ambulance stuurde, ook met het oog op wat ik gehad heb.
1 keer op de hart bewaking gelegen, maar alles was goed.
Dus constatering paniek aanval, ze zeggen om dat je bang bent voor je gehad hebt,
om het weer te krijgen, gelul, zeg ik dan.
Het zal er wel wat mee te maken hebben, maar het is iets wat je lichaam zelf doet en
je kunt er alleen mee leren om gaan.
Maar het is inderdaad klote, het lijkt letterlijk of het de laatste minuten van je leven zijn.
Het is een soort van reactie in je lichaam, als of het in flight or fight reactie gaat.
Stom voorbeeld, maar zo kreeg het voor geschoteld, het is als of je aan het jagen bent
en in eens, staat er tijger of weet ik wat voor je neus, je lichaam gaat dan een reactie
teweeg brengen.
Je hartslag gaat omhoog, je gaat zweten blahblah, je moet een keus maken fight or flight
of zo iets
Ik voel het nu vaak aankomen, dus bereid me er wel iets op voor , meestal wordt een
klote nacht met weinig slaap.
Laat het over me heen komen en denk vaak , if I'll die I die, fuck it ,klinkt stom, maar ja
what ever.
wat je kunt doen, buiten om het naar de huisarts gaan is, ga iets doen wat je afleid.
Maar zorg dat je er rustig van wordt, ik ga meestal aandacht wat lezen, spelletje
blockpuzzle op de tab of zo iets, zolang het je maar afleidt en rustig maakt.
Ook heb ik een potje homeopathische tabletjes die helpen, dus wordt ik te onrustig
gooi ik er zo twee in mijn knar, Valdispert heet dat spul en is niet schadelijk.
Heel lap, maar hoop dat je er wat aan hebt.
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment