Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ja belachelijk dat je dat zo probeert te vergelijken vind je zelf ook niet een beetje ? Maar goed je doel is bereikt je hebt een reactie
Wat is daar belachelijk aan? Is gewoon een prima vergelijking lijkt me, het duidt namelijk op zaken die totaal niet in verhouding staan met elkaar. Maar goed wat ben ik eigenlijk aan het doen, ik verwacht begrijpend lezen van je. Hoe dom ben ik dan wel niet ?
Mensen moeten voor jou positieve dingen gaan noemen (wat op zichzelf al werkelijk nergens op slaat, alsof dat een regel is ofzo) bij een bedrijf dat mensen jaren heeft lopen tillen.
"Ja maar ze doen het nu niet meer" - klapklapklap way to go B&F! Jullie doen nu het minimale dat mensen mogen verwachten, petje af hoor! Respect!
edit: en bedankt nog voor de reactie mijn dag is weer goed. "Kijk mama, een reactie van de welbekende en populaire Bigdude op het spierenmensenforum, goed van mij hè!"
Wat is daar belachelijk aan? Is gewoon een prima vergelijking lijkt me, het duidt namelijk op zaken die totaal niet in verhouding staan met elkaar. Maar goed wat ben ik eigenlijk aan het doen, ik verwacht begrijpend lezen van je. Hoe dom ben ik dan wel niet ?
Mensen moeten voor jou positieve dingen gaan noemen (wat op zichzelf al werkelijk nergens op slaat, alsof dat een regel is ofzo) bij een bedrijf dat mensen jaren heeft lopen tillen.
"Ja maar ze doen het nu niet meer" - klapklapklap way to go B&F! Jullie doen nu het minimale dat mensen mogen verwachten, petje af hoor! Respect!
edit: en bedankt nog voor de reactie mijn dag is weer goed. "Kijk mama, een reactie van de welbekende en populaire Bigdude op het spierenmensenforum, goed van mij hè!"
Geen discussie over mogelijk het is belachelijk klaar punt. Terug on topic aub.
On-topic
Reps is voor mij duidelijk. Gewichtsverdeling nog niet helemaal. Pakken jullie 3 of 4 sets allemaal met hetzelfde gewicht?, of pak je voor set 1 en 2 iets lichter en dan juist zwaarder of anders of juist helemaal niet?
B&F is door de mand gevallen en herstelt dus gewoon goede labtested whey !!. Als je de minpunten benoemt graag ook de pluspunten
Daar heb je wel een punt ja.
Ze/jullie hebben het inderdaad goed gemaakt met de (voormalige) vaste klanten door een korting van maar liefst 25%op een nieuwe aankoop aan te bieden!
Sensationeel!! "
Weet je Bigdude ;ik neem het ook voor mijn vrienden op, maar ik ben de eerste om ze erop te wijzen als ze poep praten.
Anders word je zelf zo ongeloofwaardig.
Behalve als je dus betaald wordt door je vrienden of als je zelf een van die vrienden bent(… ),dan wordt het lastiger.
Daar heb je wel een punt ja.
Ze/jullie hebben het inderdaad goed gemaakt met de (voormalige) vaste klanten door een korting van maar liefst 25%op een nieuwe aankoop aan te bieden!
Sensationeel!! "
Weet je Bigdude ;ik neem het ook voor mijn vrienden op, maar ik ben de eerste om ze erop te wijzen als ze poep praten.
Anders word je zelf zo ongeloofwaardig.
Behalve als je dus betaald wordt door je vrienden of als je zelf een van die vrienden bent(… ),dan wordt het lastiger.
Sterk commentaar. Dit is niet te weerleggen met een wazig nietszeggende post. Dit vraagt om een antwoord. Natuurlijk heb je gelijk en inderdaad ik heb het er ook met ze over gehad deze hele toestand. En ze hebben inderdaad bij de whey perfection een grote fout gemaakt en dit ook erkend.
De oplossing is uiteraard voor iedereen anders de een vind het goed en de ander wat matig. Ik had er ook iets meer van verwacht.
Ik zelf was ook geschrokken van wat er gaande was en heb ook een goed gesprek gehad en daarin is me best veel duidelijk geworden.
Mijn mening is dan ook dat we dit het beste achter ons kunnen laten en weer overgaan op de orde van de dag.
Het is gebeurt dat is al erg natuurlijk, maar erover door blijven gaan heeft weinig zin.
Wij zijn normale mensen en weten niet exact hoe het in de supps business eraan toe gaat.
On-topic
Reps is voor mij duidelijk. Gewichtsverdeling nog niet helemaal. Pakken jullie 3 of 4 sets allemaal met hetzelfde gewicht?, of pak je voor set 1 en 2 iets lichter en dan juist zwaarder of anders of juist helemaal niet?
Als je 4 sets doet is set 1 het lichts en zo bouw je op tot een zwaarder gewicht.
Sterk commentaar. Dit is niet te weerleggen met een wazig nietszeggende post. Dit vraagt om een antwoord. Natuurlijk heb je gelijk en inderdaad ik heb het er ook met ze over gehad deze hele toestand. En ze hebben inderdaad bij de whey perfection een grote fout gemaakt en dit ook erkend.
De oplossing is uiteraard voor iedereen anders de een vind het goed en de ander wat matig. Ik had er ook iets meer van verwacht.
Ik zelf was ook geschrokken van wat er gaande was en heb ook een goed gesprek gehad en daarin is me best veel duidelijk geworden.
Mijn mening is dan ook dat we dit het beste achter ons kunnen laten en weer overgaan op de orde van de dag.
Het is gebeurt dat is al erg natuurlijk, maar erover door blijven gaan heeft weinig zin.
Wij zijn normale mensen en weten niet exact hoe het in de supps business eraan toe gaat.
Mensen zijn slim genoeg voor zichzelf. Het is niet zo'n ingewikkelde kwestie namelijk ondanks dat jij uiteraard wilt doen overkomen alsof het dat wel is. Then again, mss is het dat voor jou daadwerkelijk wel. Mij interesseert het verder geen reet hoor overigens, zal me echt een zorg zijn dat hele whey gezeik maar het is wat het is. Beetje dom om over droge feiten te gaan discussieren of het op welke manie dan ook probeert recht te lullen.
Wat je wss niet in de gaten hebt is dat je met je hersenloze gedrag en commentaar rond deze kwestie het alleen maar erger maakt voor onze favoriete en kennelijk zeer onbetrouwbare supp shop. Het komt alleen maar nog raarder en nog onbetrouwbaarder over op die manier. Dus als je je vrienden van B&F een plezier wilt doen stop dan met ze te "helpen". Op doe manier is de rest van de wereld ook meteen van dat nutteloze hypocriete gepost van je af. Keer, op keer, op keer, op keer.
En mensen bepalen zelf wel wanneer ze het achter zich willen laten.
Als je 4 sets doet is set 1 het lichts en zo bouw je op tot een zwaarder gewicht.
Waarom? Hij moet gewoon zwaar trainen, niks licht.
Je zorgt dat je de eerste set maar net 10 reps haalt. Daarna 8.
of 9, of 7...
Zoals ik al zei maak het je niet moeilijk en zorg dat je gewoon maximaal gaat.
Wou je ook even wat zeggen?
Nee gekheid, waarom smakeloos? Hij neemt het als voorbeeld, en drijft niet de spot met wat er toen gebeurd is.
Daarintegen vind ik het smakeloos om flink te worden opgelicht.
Wou je ook even wat zeggen?
Nee gekheid, waarom smakeloos? Hij neemt het als voorbeeld, en drijft niet de spot met wat er toen gebeurd is.
Daarintegen vind ik het smakeloos om flink te worden opgelicht.
Spijt me, ik wilde niks zeggen. Sorry dat ik per abuis op verzenden hebt gedrukt.
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment