Is nog lekker ook
Drank en trainen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
in navolging op mijn bizarre verhaal van donderdag.
gister met een maatje van me GHB genomen, omdat dit zo'n "mild middel" was, en omdat je daar geen kater van kreeg.
gewoon heel rustig doseren dan is er niks aan de hand dacht ik.
nou ik heb het geweten; ik ben de hele nacht HELEMAAL VAN KAART geweest
de hele nacht duizelig, misselijk, kotsen, af en toe in een diepe trip geraakt, paar keer out geweest, noem maar op.
ik dacht dat ik dood ging, zo ziek was ik. Ik moest gewoon vechten om nog enigsins bij bewustzijn te blijven...
voor mij nooit meer GHB, het is gewoon een fucking paardenmiddel, en gewoon niet te doseren
kortom; vanaf maandag gewoon weer goed trainen, en spa blauw in het weekend, ik ben voorlopig weer ff genezen van de verdovende middelen.
thank god dat ik nu weer nuchter ben....ik dacht dat ik nooit meer bij zou komen.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Loo @ Jul. 10 2005,14:00)]in navolging op mijn bizarre verhaal van donderdag.
gister met een maatje van me GHB genomen, omdat dit zo'n "mild middel" was, en omdat je daar geen kater van kreeg.
de hele nacht duizelig, misselijk, kotsen, af en toe in een diepe trip geraakt, paar keer out geweest, noem maar op.
ik dacht dat ik dood ging, zo ziek was ik. Ik moest gewoon vechten om nog enigsins bij bewustzijn te blijven...
voor mij nooit meer GHB, het is gewoon een fucking paardenmiddel, en gewoon niet te doseren
kortom; vanaf maandag gewoon weer goed trainen, en spa blauw in het weekend, ik ben voorlopig weer ff genezen van de verdovende middelen.
thank god dat ik nu weer nuchter ben....ik dacht dat ik nooit meer bij zou komen.
Grtz..Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (snipke @ Jul. 10 2005,12:16)]Ik heb toch ook mijn twijfels over dat alcohol gedoe, vroeger zoop ik elk weekend toch per avond een pintje of 40 en de volgende dag nog eens, in de week dronk ik wel niets.Vet ben ik er nooit van geworden (meeste hebben hier mijn oude foto gezien), en als ik nu een week verkeerd durf eten wordt ik wel vet, heb nu zelfs alle moeite van de wereld om droger te worden en dan wetend dat ik altijd kurkdroog heb gestaan. Denk dat ook veel met de leeftijd te maken heeft, voor uw 30ste kan je veel doen, maar eens de 30 gepasserd moet je oppassen
Grtz
Grtz..Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (harold @ Jul. 10 2005,14:34)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Loo @ Jul. 10 2005,14:00)]in navolging op mijn bizarre verhaal van donderdag.
Grtz..
Volgende keer gewoon een bacootje nemen gozer..
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (harold @ Jul. 10 2005,14:40)]Originally posted by [bCitaat[/b] (snipke @ Jul. 10 2005,12:16)]Ik heb toch ook mijn twijfels over dat alcohol gedoe, vroeger zoop ik elk weekend toch per avond een pintje of 40 en de volgende dag nog eens, in de week dronk ik wel niets.Vet ben ik er nooit van geworden (meeste hebben hier mijn oude foto gezien), en als ik nu een week verkeerd durf eten wordt ik wel vet, heb nu zelfs alle moeite van de wereld om droger te worden en dan wetend dat ik altijd kurkdroog heb gestaan. Denk dat ook veel met de leeftijd te maken heeft, voor uw 30ste kan je veel doen, maar eens de 30 gepasserd moet je oppassen
Grtz
Grtz..
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (been @ Jul. 10 2005,15:14)]klinkt heftig man sh*t
ik hou het wel gewoon bij een pilsje
ik ben wel wat gewend maar dit slaat echt alles.
nooit meer voor mij, het is veels te moeilijk te doseren.
ik heb het trouwens met cola gedronken dus daar lag het zeker niet aan. die maat van mij had dezelfde dosering maar die had veel minder last, dus ik denk dat het persoonsgebonden is ook.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...7 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
12 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: