Onderrug schiet te snel vol HELP

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Onderrug schiet te snel vol HELP

Wat doen jullie er tegen... Ik zit al aan de magnesium buisjes maar doet echt niks meer.. Het verneukt nu echt mijn benen trainingen. Tijdens SQ wordt het te erg en moet ik gewoon stoppen en ga ik over op boven benen enz tot het weer weg zakt en pak ik weer een andere leg press tot het weer te pijn gaat doen enz enz dus kan niet maximaal knallen!
    Een dag niet getraind...

Taurine misschien
    ik roep ook maar wat !!!

Comment

Taurine hielp bij mij probeer dat eens.

Edit: crap hij was me voor haha

Comment

Oke die heb ik eergisteren besteld dus zal er morgen zijn
        Een dag niet getraind...

Comment

Hopelijk vermindert het die volle onderrug bij jou. Ik heb dat spul wel eens gebruikt toen ik dat programma van Stephan Korte deed (eerste fase: 8 sets van 5 reps). Vreselijke backpump en die taurine hielp voor geen meter. Wat wel hielp is even hangen aan de pullup stang.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Ja klopt maar dat hangen en buigen rekken doet niks meer bah. Zit in begin week 5 alles begint goed te werken hopelijk tijdelijk dit.
            Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
              Ja klopt maar dat hangen en buigen rekken doet niks meer bah. Zit in begin week 5 alles begint goed te werken hopelijk tijdelijk dit.
              Met hangen bedoel ik echt slap hangen. Met buigen en rekken zit er nog steeds wat spanning op de spier. Je kunt ook iemand vragen om je onderrug te masseren tussen de sets, zoals zij dat bij wielrenners doen die kramp krijgen tijdens een etappe. Ik zie het al voor me ... he he he ... Bij mij werkte die taurine niet en ik ben naturel. Dus die pomp zal waarschijnlijjk net wat erger zijn bij jou.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Moet zeggen in een kuur met tren heb ik dit probleem ook. Dan is een benen workout letterlijk een hel puur en alleen vanwege de onderrug. Wat voor mij heeft geholpen het dragen van een riem en taurine.

Comment

Originally posted by frankey View Post
                  Wat doen jullie er tegen... Ik zit al aan de magnesium buisjes maar doet echt niks meer.. Het verneukt nu echt mijn benen trainingen. Tijdens SQ wordt het te erg en moet ik gewoon stoppen en ga ik over op boven benen enz tot het weer weg zakt en pak ik weer een andere leg press tot het weer te pijn gaat doen enz enz dus kan niet maximaal knallen!
                  niet alle soorten worden evengoed opgenomen door het lichaam, waaronder de citraat meen ik. de taurine icm met magnesium bevorderd ook de mineraal balans in de cellen =)

b.t.w. magnesium nemen voor het slapen gaan geeft je ook een diepere slaap. met een 5htpje of een l tryptophaan erbij slaap je helemaal als een blok.

Comment

Misschien ligt het wel aan je squattechniek. Als je halve goodmornings maakt tijdens een squat dan krijgt je onderrug veel te verduren
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Gus View Post
                      Misschien ligt het wel aan je squattechniek. Als je halve goodmornings maakt tijdens een squat dan krijgt je onderrug veel te verduren

Comment

Nope komt door het kuren en uitvoering perfect
                        Een dag niet getraind...

Comment

Je kunt eventueel een paar van die squat sets vervangen door front squats. Dan wordt je onderrug wat ontlast.
                          - Dave Tate

Comment

Originally posted by imation View Post
                            Als ik het nu zo terug lees dan ziet het er vrij lomp uit. Bedoel dit niet zo. Niemand heeft een perfecte techniek dus het zou kunnen
                            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Haha geeft niet maar ligt niet aan de uitvoering helaas.
                              Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X